Cykl szkoleń marketingowych dla mBank

27 lutego 2013 r. na zaproszenie mBanku przeprowadziliśmy szkolenie o tematyce: "Nowe możliwości rozwoju turystyki Ziemi Kłodzkiej". Szkolenie spotkało się z bardzo życzliwym przyjęciem i zaowocowało cyklem szkoleń organizowanych we współpracy z kłodzkim oddziałem mBanku.

Poruszyliśmy kwestie związane ze stronami internetowymi - określiliśmy, jakie powinny być cele skutecznej witryny. Dodatkowo rozmawialiśmy o narzędziach, jakie trzeba znać. Wyjaśniliśmy także pojęcie cyklu Deminga oraz przedstawiliśmy sprawdzone przez nas metody na mierzenie działań.

Prowadzone przez nas szkolenia poparte są wieloletnim doświadczeniem na rynku. Stale zdobywamy praktyczną wiedzę poprzez codzienną pracę w branży. Wiemy, jak istotne jest dzielenie się kwalifikacjami - sami staramy się bezustannie je zwiększać.

Czy możemy zrobić coś dla Twojej firmy?

Sprawdź, co możemy Ci zaproponować!

Wycena jest niezobowiązująca :)

Kategoria: Szkolenia
Branża: Finanse

Data wykonania: luty 2013
Strona www: mBank - najnowocześniejszy bank w Polsce

Polecamy firmę RekinySukcesu jako firmę szkoleniową oferującą usługi na najwyższym poziomie zarówno pod względem merytorycznym oraz organizacyjnym.

Jacek Stefanowicz, dyrektor oddziału
mBank - szkolenie z zakresu marketingu internetowego

Chcesz pozyskiwać więcej klientów?

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić! Wycena jest niezobowiązująca :)

Zakres wykonanych prac

Dlaczego strona internetowa

Cel skutecznej strony internetowej

Narzędzia które trzeba znać

Cykl Deminga

Co zaplanować? (SEO, RTB, Usability, Pozyskiwanie)

Metodyka mierzenia działań (Google Analytics, Webmasters)

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

keyboard_arrow_up