Kampanie Google Ads (dawniej AdWords)

Płatne reklamy Google Ads (dawniej Google AdWords) to jedna z najskuteczniejszych form pozyskiwania Klientów poprzez Internet. Jej skuteczność wynika z precyzyjnego sposobu dotarcia do grupy docelowej. Kiedy użytkownicy szukają czegoś w Google, używają jednego z odpowiednio dobranych wyrażeń kluczowych, a Twoja reklama pojawia się nad wynikami wyszukiwania. Oznacza to, że trafi do osób już nią zainteresowanych. Decydujące elementy to odpowiednie przygotowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads (AdWords), a to najlepiej zostawić nam. Pamiętaj, w najważniejszym modelu (CPC) płacisz tylko za klikniętą reklamę, nie za jej wyświetlenie!

Google Ads

Google Ads (AdWords) wiesz, ile osób widzi Twoje reklamy i jaki odsetek w nie klika, aby odwiedzić Twoją witrynę lub do Ciebie zadzwonić. Narzędzia śledzenia pozwalają zobaczyć rzeczywistą sprzedaż generowaną przez Twoją witrynę dzięki reklamom.

W ramach Google Ads (AdWords) przygotowujemy, wdrażamy i optymalizujemy także kampanie: remarketingowe, displayowe, produktowe czy w serwisie YouTube.

Google Ads daje możliwość pozyskiwania użytkowników posiadających intencję

Co to oznacza? Główną korzyścią w tym przypadku jest to, że masz szansę odpowiedzieć swoją reklamą dokładnie na potrzebę użytkownika. Włączając wyszukiwarkę Google, przychodzi on już z pewną intencją, a odpowiednie ustawienie kampanii reklamowej w Google Ads pozwala Ci zaoferować mu trafne rozwiązanie na wcześniej wspomnianą intencję.

Jest to więc szansa na wygenerowanie dla Twojej strony jakościowego ruchu, ponieważ nasze reklamy docierają do idealnej grupy docelowej. W tej kwestii każdy jest zwycięzcą – Ty zdobywasz potencjalnego klienta, a użytkownik to, czego szuka.

Wyróżniamy 4 główne typy intencji:

Zapytania informacyjne

Zapytania informacyjne

Celem zapytań informacyjnych jest zdobycie wiedzy na dany temat.

Zapytania nawigacyjne

Zapytania nawigacyjne

Mają na celu kierować użytkownika na daną stronę.

Zapytania komercyjne

Zapytania komercyjne

Przygotowuje do transakcji.

Zapytania transakcyjne

Zapytania transakcyjne

Wykazujące chęć kupna danego przedmiotu czy usługi.

Rozumiejąc te elementy, można pokierować kampanią w taki sposób, aby zmaksymalizować jej efektywność. W Rekinach mamy za sobą setki ustawionych reklam, dlatego z naszą pomocą trafnie określisz intencje swoich odbiorców. 

Rodzaje reklam Google Ads, które tworzymy w ramach współpracy

Jako doświadczona agencja marketingu internetowego, mamy na uwadze, że każdy biznes cechuję się swoją indywidualną specyfiką i to właśnie na tej podstawie dobieramy formaty reklam w kampaniach Google Ads. Poniżej możesz zobaczyć, jak wyglądają finalnie przygotowane przez nas realizacje.

Reklama tekstowa

Przykład reklamy tekstowej w Google
Przykład reklamy tekstowej ze zdjęciem

Reklama produktowa

Przykład reklamy produktowej w Google
Reklama produktowa w Google - przykład

Reklama displayowa (remarketingowa)

Przykład reklamy display'owej
Reklama displayowa

Reklama na YouTube

Przykład reklamy na YouTube
 

Która kampania Google Ads będzie idealna dla Twojego biznesu? 

Istotne jest, aby dopasować rodzaj kampanii do grupy docelowej Twojej firmy. W zależności od tego, czy kierujesz swoje usługi do innych przedsiębiorstw (B2B), klientów indywidualnych (B2C) czy może zajmujesz się e-commerce (prowadzeniem sklepu internetowego), inne rozwiązania będą dla Ciebie efektywne. 

B2B

B2C

E-commerce

Przesuń w prawoPrzesuń w prawo, aby zobaczyć pełną tabelę

B2B

B2C

E-commerce

Kampania w sieci wyszukiwania

Reklamy wyświetlają się w wyszukiwarce na konkretne zapytania

Kampania Performance Max

Reklamy wyświetlają się we wszystkich usługach Google

Kampania w sieci reklamowej

Reklamy wyświetlają się na wszystkich stronach partnerów Google

Kampania produktowa

Reklamy zostaną wyświetlone osobom przeglądającym produkty w Google

Kampania wideo

Reklamy wyświetlą się przed i w trakcie filmów na YouTube

Kampania promująca aplikację

Pozwala zwiększyć ilość pobrań

 

Dlaczego warto wybrać Rekiny do kampanii Google Ads (AdWords)?

Jesteśmy drobiazgowi

Dzięki czemu osiągamy ponadprzeciętne rezultaty

Partner Google

Jesteśmy oficjalnym partnerem Google

Codzienna optymalizacja

Dbamy o jakość i skuteczność Twojego konta

Raporty

Comiesięczne raporty o przebiegu kampanii

Brak minimalnego budżetu

Wielkość inwestycji zależy wyłącznie od Ciebie

Doświadczenie w branżach

Edukacja, finanse, hotele i gastronomia, kultura i sport, nieruchomości...

Elastyczność

Gdy wymaga tego sytuacja poprawimy stronę docelową

Rozwijamy się

Uczestniczymy w szkoleniach z Google Ads (AdWords)

Specjaliści

Posiadamy certyfikaty Google Ads (AdWords)

Miesięczne statystyki wszystkich kont, które obsługujemy

0

Kliknięć w reklamę

0

Wyświetleń

0%

Średnia liczba kliknięć reklamy podzielona przez liczbę jej wyświetleń

Kampanie Google Ads
0.19%

Współczynnik konwersji

0

Wydali nasi klienci w zeszłym miesiącu na reklamy

0 /10

Średni wynik jakości

Agencja Google Ads - powierz swoje kampanie profesjonalistom

Oczywiście, wiedza na temat Google Ads jest ogólnie dostępna i po szczegółowym wgłębieniu się w temat zapewne zrozumiesz, jak dokładnie działa ten system. My jesteśmy tutaj, aby jak najbardziej zmaksymalizować efektywność Twoich kampanii i sprawić, aby reklamy dotarły trafnie do potencjalnie zainteresowanych nimi użytkowników. Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z Rekinami pod kątem prowadzenia Google Ads?

Dokładnie mierzymy efekty działania

Bez wyciągania sukcesywnych wniosków narażasz się na przepalenie budżetu. Nie chodzi tylko o to, aby ustawić kampanię, ale także odpowiednio przeanalizować jej wyniki. Nasi klienci wydają rocznie ponad 500 000 zł na kliknięcia. 

Jesteśmy w stałym kontakcie 

Współpraca z nami to przede wszystkim komunikacja - chętnie odpowiadamy na pytania, rozwiewamy wątpliwości i odbieramy telefony.

Szkolimy z Google Ads 

Jest to nie tylko nasza praca, ale i pasja - z radością dzielimy się wiedzą zgromadzoną przez ponad 10 lat doświadczenia. 

Agencja Google Ads

RekinySukcesu.pl oficjalnym partnerem Google!

Jakość naszych usług została wyróżniona przez Google przyznaniem statusu Partnera Google. Sprawdź nasz profil firmy. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami oraz stosujemy skuteczne, oraz sprawdzone metody działania.

Uczestnictwo w Programie Google Partners świadczy o wysokim standardzie jakości świadczonych usług oraz poziomu obsługi Klienta. Jako agencja marketingowa i interaktywna z Wrocławia otrzymujemy niestandardowe wsparcie, dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczać unikatowe rozwiązania dla swoich klientów. Wszystkie informacje wymieniane na linii Agencja - Zespół Agencyjny służą lepszej optymalizacji działań i są w pełni poufne.

Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi opiekunami z Google Ads (AdWords). Rozmawiamy z nimi m.in. o strukturze kampanii i zwiększeniu konwersji. Rozwijamy się, po to, by dostarczyć Wam najlepsze dostępne rozwiązania na rynku.

Nasza Agencja poprowadzi kampanię
zawsze lepiej, skuteczniej i taniej!

Elastyczność i przejrzystość kampanii Google Ads (AdWords)

W Google Ads (AdWords) nie płacisz za wyświetlenie reklamy, ale tylko wtedy, gdy ktoś ją kliknie i przejdzie do Twojej witryny. Inaczej mówiąc, ponosisz koszty wyłącznie, kiedy Twoje reklamy odnoszą skutek. Ceny za kliknięcie zależą od wielu czynników, ale przede wszystkim od tego, jak wiele firm reklamuje się na dane wyrażenie kluczowe. Drugim bardzo ważnym czynnikiem, wpływające na cenę za kliknięcie jest to, jak celowana jest twoja reklama, względem zapytania, które wpisał w wyszukiwarkę użytkownik.

Wielkość inwestycji zależy wyłącznie od Ciebie - nie ma wymagań związanych z minimalnym budżetem czy terminami kampanii reklamowej. Możesz np. zacząć od budżetu miesięcznego w wysokości 300 PLN i maksymalnego kosztu 0,50 PLN za każde kliknięcie reklamy.

Elastyczność i przejrzystość

 

W każdej chwili Twoja dyspozycja może być zmieniona. Możemy w dowolnym momencie dostosowywać praktycznie wszystkie aspekty kampanii reklamowej. Możemy np. zmienić budżet, teksty reklam, wyrażenia kluczowe, ukierunkowanie geograficzne, dni i godziny wyświetlania reklam oraz wiele innych parametrów.

Możemy ustawić wyświetlanie reklam tylko osobom, które szukają czegoś w określonym mieście, regionie lub kraju (np. strony www Kłodzko czy szkolenia dla firm Wrocław). Przykładowo reklama może być kierowana do klientów w promieniu do 40 kilometrów od firmy lub do wszystkich użytkowników na świecie.

Pracujemy tylko i wyłącznie na Twoim koncie. To Ty zasilasz kampanie i pobierasz fakturę. Agencja interaktywna RekinySukcesu.pl jest wpięta jako firma zarządzająca konfiguracją i optymalizacją kampanii.

O kampaniach online mówimy więcej na naszych szkoleniach (prowadzonych także w formie webinarów). Jeśli dowiedziałeś/dowiedziałaś się o szczegółach na temat kampanii podczas szkolenia, miło nam powitać Cię na stronie Rekinów ;) Jeśli nie było Cię na naszym szkoleniu - nie szkodzi! Chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości na temat kampanii Google Ads (AdWords) i zaproponujemy, w jaki sposób możemy je wdrożyć w Twoim biznesie.

 

Remarketing w ramach Google Ads (AdWords)

Remarketing jest rodzajem kampanii prowadzonej w ramach programu reklamowego Google Ads (dawniej Google AdWords). Umożliwia dotarcie do osób, które już odwiedziły Twoją stronę lub skorzystały z aplikacji mobilnej. Celowana reklama wyświetla się w/w użytkownikom podczas przeglądania innych stron internetowych oraz wyszukiwania informacji w Google.

Przy implementacji najnowszego kodu Google Analytics na naszej stronie www możemy, w panelu administratora Google Analytics, tworzyć listy remarketingowe. Listy remarketingowe to np. lista osób, które spędziły w naszym serwisie więcej niż 5 minut i odwiedziły więcej niż 10 podstron. Tylko tym osobom będą się wyświetlały nasze reklamy Google Ads (AdWords). Takie reklamy dla grupy remarketingowej można, dzięki znajomości ich zachowań na naszej www, przygotować dokładnie pod ich potrzeby.

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki, remarketing może być strategicznym elementem Twojej reklamy. Umożliwia on zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom.

Jak działa remarketing?

Wejście na Twoją WWW

 

Ciasteczko remarketingowe

 

Wyjście na inne WWW

 

REKLAMA

Użytkownik wraca na twoją stronę!

Jakie są zalety kampanii remarketingowych w Google Ads (AdWords)?

CPC

Płatność tylko za kliknięcie

Branding

Łatwe budowanie wizerunku marki

Ukierunkowanie

Wyświetlanie reklam tylko zainteresowanym użytkownikom

Cross-selling

Komplementarność produktów i usług

Różne formy reklam

Reklamy tekstowe i graficzne

Cele reklamowe

Łatwe dostosowanie list remarketingowych

Profesjonalne kampanie Google Ads oparte o najnowsze narzędzia

Narzędzie Google Search Console

Google Search Console

Narzędzie Google Analytics

Google Analytics

Narzędzie Heap Analytics

Heap Analytics

Narzędzie Semrush

Semrush

Narzędzie Google Tag Manager

Google Tag Manager

Narzędzie Looker

Looker

Narzędzie Figjam

Google Figjam

Narzędzie Ubersuggest

Ubersuggest

Stawiasz na efektywność w marketingu?

Mamy 12 lat doświadczenia na rynku marketingu cyfrowego. Historia rozwoju naszej agencji interaktywnej biegła równolegle z rozwojem Internetu. A my zawsze byliśmy, jesteśmy i będziemy na czasie. Bo efektywność płynie w naszej krwi.

Stosowaliśmy performance marketing (marketing oparty na efektywności), zanim nie stało się to modne. Analityka jest nieodłącznym elementem wszystkich naszych działań – od kampanii, po strony internetowe. Monitorujemy pozycje, wydajność, efektywność, konwersje – wszystko, co da się zmierzyć. Może dlatego mówi się, że Rekiny są zabójczo skuteczne?

Zaufało nam już niemal 400 firm. Nasz 15-osobowy zespół stworzył setki stron internetowych i kampanii dla przedsiębiorstw z całej Polski. Posiadamy 2 biura (Wrocław i Kłodzko) i milion innych zalet. Chcesz poznać kolejne? Umów się na spotkanie!

keyboard_arrow_up