Szkolenia z zakresu marketingu (w tym webinary)
Szkolenia marketingowe prowadzone przez agencję interaktywną RekinySukcesu.pl z Wrocławia od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Naszą specjalnością jest marketing internetowy, tak zwany e-marketing. Wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, oparte na wiedzy pracowników i nieustannej ewaluacji naszych projektów, pozwala nam rzetelnie i skutecznie szkolić z zakresu e-marketingu. Dlatego podczas naszych szkoleń marketingowych przekazujemy także wiadomości, które zdobyliśmy dzięki codziennej praktyce — doświadczeniom agencji marketingowej.
Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI w rozwoju biznesu?
Opis szkolenia:
Szkolenie “Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI w rozwoju biznesu” dotyczyło głównie wartościowych strategii oszczędzania czasu podczas pracy, pozwalających na znaczne zwiększenie produktywności poprzez optymalizację wybranych procesów. Uczestnicy zyskali informacje na temat tego, jakie rozwiązania warto poznać, jakie czynności mogą one ułatwić (w tym na przykład, jak tworzyć z ich pomocą profesjonalne grafiki oraz treści wideo), a także, w jaki sposób wdrożyć je w swojej firmie.
Szkolenie udowodniło, że narzędzia oparte na AI nie są zarezerwowane jedynie dla największych korporacji, a mogą skutecznie usprawnić pracę nawet w niewielkich firmach. Na koniec uczestnicy dowiedzieli się, jak sztuczna inteligencja będzie kształtować przyszłość rynku oraz mieli możliwość wzięcia udziału w bezpłatnym doradztwie
Grupa docelowa:
Przede wszystkim osoby prowadzące własne biznesy, chcące je rozwijać, chętne, aby poznawać nowości w zakresie sztucznej inteligencji, ale również wszyscy, którym zależy na automatyzacji swojej pracy, a co za tym idzie, zwiększeniu jej efektywności.
Poprzednie szkolenie odbyło się on-line 6 czerwca 2024 r. we współpracy z Agencją Rozwoju Regionalnego w Koninie.
“Marketing z wykorzystaniem wyszukiwarki Google” - seria szkoleń zorganizowanych przy współpracy z Wrocławskim Centrum Transferu Technologii.
Opis szkolenia:
Podczas szkolenia uczestnicy zgromadzili wartościowe informacje na temat przydatnych narzędzi, dzięki którym będą mogli szerzej promować swoją działalność i pozyskiwać nowych klientów z pomocą wyszukiwarki Google, w tym na przykład z wykorzystaniem naturalnego pozycjonowania oraz Google Ads.
Na spotkaniu przedstawione zostały również istotne wskazówki na temat pomiaru osiąganych efektów, czyli analityki, stanowiącej absolutną bazę do optymalizacji podejmowanych działań marketingowych. Uczestnicy zgodnie potwierdzili, że była to dla nich doskonała okazja do przyswojenia specjalistycznej (ale przystępnie przedstawionej) wiedzy „w pigułce”.
Grupa docelowa:
Przedsiębiorcy z województwa dolnośląskiego, którzy chcą rozwijać swoją firmę oraz poznać tajniki wyszukiwarki Google pod kątem maksymalizacji wyników biznesowych.
Tę serię szkoleń przeprowadziliśmy w pięciu dolnośląskich miastach w 2023 roku we współpracy z Wrocławskim Centrum Transferu Technologii.
“SEM i Analityka, czyli jak zarabiać na stronach www”
Opis szkolenia:
Joomla Day to wydarzenie, na którym spotykają się entuzjaści systemu zarządzania treścią Joomla, aby poszerzyć swoją wiedzę i poznać osoby z branży. Podczas konferencji uczestnicy dowiedzieli się o tym, jak w praktyce korzystać z płatnych kampanii w wyszukiwarce (Google Ads, w tym również kampanii remarketingowych), a także, w jaki sposób zaplanować działania w zakresie organicznego pozycjonowania poprzez optymalizację strony internetowej.
Co więcej, poruszone zostały takie zagadnienia jak UTM, mapy cieplne, Heap Analytics i Hotjar. Dodatkowo podczas szkolenia uczestnicy poznali również tajniki Google Search Console, Google Trends i Google Analytics.
Grupa docelowa:
Miłośnicy systemu Joomla, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie SEM i analityki pod kątem optymalizacji stron internetowych, w tym właściciele małych firm.
Premiera szkolenia miała miejsce w Gliwicach w 2016 r. (Joomla Day). Od tego czasu wielokrotnie je aktualizowaliśmy o najnowszą wiedzę!
“Zasięgi w social mediach – jak to zrobić?” - we współpracy z Fundacją Boskie Karkonoskie
Opis szkolenia:
Szkolenie umożliwia uczestnikom zgłębić tajniki popularnych kanałów social media, w tym poznać narzędzia, które są przydatne z perspektywy prowadzenia konta firmowego. Zyskują oni przydatną wiedzę, jakie (czasami nieoczywiste) działania warto podejmować, aby zwiększyć zasięgi na poszczególnych platformach i rozumiejąc działanie algorytmów, dotrzeć do nowych odbiorców.
Choć znaczna większość z nas spędza codziennie godziny w social mediach, to jednak obranie odpowiedniej strategii i poznanie tajemnic udanej komunikacji jest podstawą w osiągnięciu sukcesu - to właśnie jest głównym przesłaniem szkolenia.
Grupa docelowa:
Właściciele kont firmowych na najpopularniejszych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok, Youtube, głównie kobiety i młodzi dorośli.
Karpacz, 4, 5 i 6 października 2024 podczas 4. Konferencji Boskich
Chcesz, abyśmy poprowadzili to szkolenie na Twoim wydarzeniu?
A może interesują Cię inne tematy szkoleń?
Sprawdź listę innych tematów, z których szkolimy!
Skuteczna strona internetowa
Nowoczesna komunikacja marketingowa
Strategia błękitnego oceanu
Marketing kreatywny
Social media a biznes - jak, gdzie, kiedy?
Kampanie online
Analityka internetowa
Automatyzacja w marketingu - leżę, pachnę i zarabiam