Content marketing - treści wysokiej jakości

Content marketing, czyli marketing treści, koncentruje się na dostarczeniu Klientowi treści, dzięki którym strona internetowa zacznie skutecznie realizować swój cel. Tym celem najczęściej jest zainteresowanie marką lub doprowadzenie do zakupu produktów i usług. Dzięki odpowiednio dobranym, oryginalnym treściom, strona lepiej się pozycjonuje (jest wyżej w wynikach wyszukiwania), a Klient, który odwiedzi witrynę, zostaje skutecznie zachęcony do pozostania na niej i wykonania oczekiwanej akcji.

Treści wysokiej jakości

Strona internetowa jest najlepszym i najtańszym handlowcem. Warto więc w niego zainwestować, aby nie tylko dobrze wyglądał, ale też słowem potrafił zachęcić Klienta do zakupu. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl tworzy wysokiej jakości teksty, które dobrze się pozycjonują, pozytywnie przedstawiają obraz marki i efektywnie zachęcają do zakupu.

Piszemy treści, które docierają do Klientów

Agencja interaktywna RekinySukcesu.pl wsłuchuje się w głos swoich Klientów. Tylko dzięki temu wiemy, jaka treść będzie najlepsza w danym przypadku. Teksty przygotowujemy na podstawie informacji pozyskanych od Klienta. Dzięki temu treści są rzetelne, a jednocześnie zachęcają użytkownika do wykonania oczekiwanej akcji.

Najczęściej tekst musi być zrozumiały nie tylko dla specjalistów z danej branży, ale też dla każdego użytkownika zainteresowanego podejmowaną tematyką. Dlatego treści zawsze powstają z myślą o konkretnej grupie docelowej.

Zrozumienie oczekiwań i zachowań odbiorców treści pozwala na przemyślany wybór języka i prezentowanych informacji.

Poprawna językowo, rzetelna treść to tylko połowa sukcesu. Równie ważne jest skuteczne zachęcenie użytkownika do wykonania określonej czynności. Niekiedy jest to kontakt telefoniczny, innym razem – zakup usługi. Dlatego nasza agencja marketingowa z Wrocławia dostosowuje treści do sposobu, w jaki strona zarabia. Wtedy pozostaje już tylko patrzeć, jak zainteresowani tekstami użytkownicy dokonują zakupów i innych, oczekiwanych akcji na stronie.

Jak piszemy treści?

Poznajemy profil działalności firmy

Ustalamy oczekiwane zachowania Klientów

Wybieramy wyróżniki firmy i zbieramy inne informacje

Przygotowujemy treści

Zamieszczamy teksty na stronie

Strona sprzedaje efektywniej

Treści, które się pozycjonują

Zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek teksty nie są opcją – są standardem. Te same treści, które angażują i zachęcają użytkowników do akcji, powinny równie skutecznie przyciągać ich z wyszukiwarek internetowych. Dzięki specjalistom SEO pracującym w naszej agencji interaktywnej z Wrocławia, wszystkie przygotowywane przez nas teksty są pisane również z myślą o pozycjonowaniu. Dotyczy to zarówno samego tekstu – zawierającego odpowiednie słowa kluczowe, jak i jego implementacji na stronie.

Dobór słów kluczowych zawsze jest poprzedzony analizą konkurencji i zachowań potencjalnych klientów. Sprawdzamy, które frazy są wyszukiwane częściej i w jakim kontekście użytkownicy je wpisują. Wybieramy w ten sposób słowa kluczowe, po wpisaniu których w wyszukiwarkę powinna się pojawić Twoja strona internetowa. Te frazy znajdą się w tekście w preferowanych przez użytkowników i roboty wyszukiwarek miejscach.

Piszemy teksty pozycjonujące się na “długi ogon”. Dłuższe, bardziej uszczegółowione frazy, skuteczniej docierają do Klientów. Jeśli jesteś producentem mebli, będzie Cię kusiło pozycjonować się na frazę producent mebli. Jednak konkurencja przy tej frazie jest bardzo duża, a większość Klientów i tak szuka wykonawcy, który ma siedzibę w ich otoczeniu. Dlatego warto rozważyć, czy fraza producent mebli kuchennych Wrocław nie przyniesie o wiele lepszych efektów. Nasi specjaliści SEO pomogą wybrać najskuteczniejszą frazę, która zostanie użyta w przygotowanych przez nas treściach.

Treści, które odpowiadają na potrzeby Twoich klientów

Konwersja to stosowane w e-marketingu określenie akcji, do której właściciel strony chce zachęcić odwiedzającego ją użytkownika. Właściwe ustalenie konwersji (celów) pozwala przygotować odpowiedni układ strony, jej funkcjonalności i treść. A następnie mierzyć skuteczność zastosowanych rozwiązań.

Dla sklepu, który sprzedaje głównie w swoim stacjonarnym oddziale, najważniejszą konwersją może być wyświetlenie specyfikacji produktu lub sprawdzenie dojazdu. Dla banku najistotniejsze może być zapoznanie się z ofertą lub założenie konta. Właśnie do takich akcji będzie zachęcał tekst, który przygotujemy. Treści powinny jednocześnie zachęcać do pozostania na stronie.

Przykładowe konwersje, do których może zachęcać nasz tekst:

Zakup produktu w sklepie internetowym

Wykonanie telefonu do firmy

Zakup akcesoriów i usług dodatkowych (cross-selling)

Zapisanie się na newsletter

Wyświetlenie strony kontaktu

Wypełnienie i wysłanie formularza

Teksty na bloga, które budują wizerunek marki

Blog może stanowić bardzo ważną część ruchu na stronie internetowej. Blog branżowy jest doskonałym sposobem, by zbudować wizerunek marki jako rozpoznawalnej i znającej się na tym, co robi. Dzięki blogowi dotrzesz do dużej liczby czytelników zainteresowanych danym tematem. Jeśli artykuły na blogu przekonają ich do rzetelności firmy, w przyszłości mogą zechcieć skorzystać z Twojej oferty.

Dzięki umiejętnemu content marketingowi wpisy na blogu mogą także mniej lub bardziej bezpośrednio zachęcać do zakupu Twoich produktów i usług. W każdym przypadku najlepszą strategię pozwolą wybrać nasi specjaliści w zakresie e-marketingu.

Rozpoznawalność marki

Użytkownicy dowiedzą się o Twojej firmie

Wizerunek marki

Rzetelne, zrozumiałe treści przedstawią Twoją firmę jako godną zaufania

Zaangażowanie użytkowników

System komentarzy sprawi, że użytkownicy jeszcze częściej będą powracali na Twoją stronę www

Prezentacja oferty

Wpis na blogu może być połączony z propozycją zakupu

Skontaktuj się z nami

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Ponad 300 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej.

keyboard_arrow_up