Identyfikacja wizualna firmy

Złote łuki, nadgryzione jabłko czy łyżwa Nike – często takie symbole są pierwszą rzeczą, która kojarzy się z identyfikacją wizualną. Jednak system ten jest dużo bardziej złożony, a logotyp jest jedynie niewielkim jej elementem.

Projektując system identyfikacji wizualnej, trzeba wziąć pod uwagę wszelkie punkty styku klienta z naszą firmą oraz materiały, które publicznie prezentujemy. Takich punktów styku jest więcej, niż się wydaje. Wyobraźmy sobie sytuację: Nowy klient chciałby zawrzeć z nami współpracę, ponieważ oferujemy usługi, których on potrzebuje. Z czym się spotyka po drodze do zawarcia współpracy? Będzie to między innymi baner firmy, logotyp, strona internetowa, biuro recepcji, oklejone samochody firmowe, aparycja oraz zachowanie pracowników, ulotki, materiały marketingowe, social media czy chociażby styl typograficzny utrzymywany przez firmę.

Styl tych wszystkich elementów wizualnych powinien odzwierciedlać jakość oraz charakter prowadzonej firmy, w przeciwnym wypadku może dojść do dezorientacji klienta – będzie otrzymywał sprzeczne informacje (np. firma pogrzebowa używająca tęczowych kolorów na stronie internetowej).

Identyfikacja wizualna Wrocław

Dobrze przemyślany i zaprojektowany system identyfikacji wizualnej jest wielką inwestycją na przyszłość, która w połączeniu z wysoką jakością oferowanych usług lub produktów, zwraca się z dużą nawiązką i pomaga zmienić potencjalnych klientów w oddanych klientów.

Tworzymy grafiki

Logotyp (logo)

Element brandingu

Ulotki

Niewielka objętość, reklama zewnętrzna

Reklamy billboardowe

Wielkoformatowe, reklama zewnętrzna

Wizytówki

Profesjonalne wizytówki dla firm

Plakaty

Duży format, reklama zewnętrzna

Banery

Na potrzeby portali społecznościowych lub reklam

Kreujemy wizerunek marki

Identyfikacja wizualna jest elementem brandingu – procesu zarządzania marką, komunikowania jej tożsamości oraz jej pozycjonowania w umysłach Klientów. Pojęcie brandingu używane jest w szerokim kontekście, od strategii oraz spójnej, zintegrowanej wizji, aż po związane z marką działania komunikacyjne.

Marka jest najważniejszym (centralnym) instrumentem współczesnego marketingu, natomiast nazwa marketingowa jest podstawowym narzędziem brandingu. Marka wykorzystywana jest jako środek komunikacji z klientem. Jej wizerunek wspomaga sprzedaż usługi, czy produktu i wpływa na postrzeganie go w jakiś określony sposób.

Identyfikacja wizualna Wrocław

Agencja marketingowa Wrocław proponuje Państwu następujące usługi związane z brandingiem:

  • Eksponowanie walorów produktu lub usługi państwa firmy poprzez przedstawienie ich w oryginalny, atrakcyjny dla Klienta sposób,
  • Opracowanie strategii firmy oraz działań mających na celu propagowanie pozytywnych cech elementów takich jak marka i logotyp,
  • Wygenerowanie odpowiednich haseł marketingowych kojarzących się z naszą marką i oddających jej szczególne właściwości.

Zobacz przykładowe realizacje

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Ponad 300 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej.

keyboard_arrow_up