Identyfikacja wizualna Imbir Plus

Jak wiadomo, identyfikacja wizualna jest niezbędnym elementem każdej marki. To od niej bezpośrednio zależy to, czy zostanie ona zapamiętana przez odbiorców.

Dla marki Imbir Plus przygotowaliśmy projekt logo, a także wszelkie inne potrzebne grafiki.

Najważniejszą składową tego przedsięwzięcia były etykiety butelek soku. Na podstawie stworzonego przez nas logo i dołączonej do niego księgi znaku zaprojektowaliśmy także między innymi rollup i ulotki. Ponadto w zakresie naszych usług dla Imbir Plus znalazła się analiza rynku i dobór grupy docelowej.

Nasze działania przyniosły oczekiwane rezultaty, gdyż rozpoznawalność marki wzrosła o 550%, a firma zyskała dwa nowe kanały sprzedaży.

Wszystko zaczyna się od analizy rynku i strategii marketingowej

Na podstawie naszych doświadczeń możemy rekomendować firmę RekinySukcesu.pl do działań związanych z kreacją.

Agnieszka Turyńska-Gmur, koordynator projektu
0 9

Różnych etykiet

0 98%

Klientów zapamiętało Imbir Plus

0 2

Nowe kanały sprzedaży

0 550%

Wzrostu rozpoznawalności marki

Graficzna kreacja marki

Dla marki Imbir Plus przygotowaliśmy projekt logo, a także wszelkie inne potrzebne grafiki.

Najważniejszą składową tego przedsięwzięcia były etykiety butelek soku. Na podstawie stworzonego przez nas logo i dołączonej do niego księgi znaku zaprojektowaliśmy także między innymi rollup i ulotki. Ponadto w zakresie naszych usług dla Imbir Plus znalazła się analiza rynku i dobór grupy docelowej.

Nowoczesny design z dbałością o szczegóły

Raz przemyślana i zaprojektowana identyfikacja wizualna towarzyszy marce często przez całą jej historię. Dlatego z największą starannością kreujemy graficzny aspekt marki.

Agencja interaktywna RekinySukcesu.pl
Imbir Plus

Marketing w branży Zdrowie I Uroda:

Prowadzisz biznes w branży Zdrowie I Uroda? Dowiedz się jak przechodzić przez kluczowe procesy dla Twojej marki!

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz kompleksowe artykuły dotyczące wejścia na rynek i tworzenia silnej marki oraz zwiększenia jej efektywności sprzedażowej i marketingowej. Analiza rynku, research, prowadzenie kampanii marketingowych, wdrożenie sklepu - jeśli którykolwiek z tych procesów jest dla Ciebie niejasny, zapraszamy na naszego bloga!

keyboard_arrow_up