Agencja marketingowa

Ocean pomysłów?

Wiemy jak przekuć
je na sukces w Internecie!

 

Sprawdź nas

sobota, 01 czerwca 2013 13:11
KONWERSJA = SKUTECZNOŚĆ STRONY WWW

Konwersja na stronie www

Konwersja to jeden z najważniejszych wskaźników poprawnego przygotowania serwisu internetowego. Poniżej został przedstawiony sposób jego obliczania.

Wskaźnik konwersji = liczba wykonania zadanych czynności na stronie www / Liczba unikalnych wejść na stronę www

Konwersja

Wskaźnik konwersji informuje nas ile procent osób wykonało na stronie taką czynność po której pozostał już niewielki krok do podjęcia współpracy lub zakupu. Zobrazowaniem konwersji jest lej w którym po każdym kroku zawęża się grupa użytkowników, aż do naszych prawdziwych Klientów.

Jakie zadania definiować, aby badać konwersję np. za pomocą Google Analytics:

  • wejście do działu kontakt;
  • przebywanie na stronie www powyżej 5 minut;
  • rejestracja użytkownika (w przypadku sklepu internetowego);
  • itp.

 

Dzięki tak wyznaczonym celom możemy optymalizować "prowadzenie za rękę" użytkownika po naszej stronie internetowej, po to żeby zwiększyć prawdopodobieństwo biznesu.

A na koniec trzy wybrane czynniki które zwiększają konwersję:

  • szybkość ładowania strony www;
  • kompatybilność strony www z przeglądarkami;
  • użyteczność strony www.
Mateusz Biernacki
Mateusz Biernacki

image

Poczuj się jak Rekin w wodzie!

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja Marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć wysoką efektywność w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu.

Ponad 100 zadowolonych Klientów, ponad 300 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Już więcej niż 9 lat spędzili użytkownicy na wykonanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć w jeden z przycisków poniżej.

 

Konfigurator Kontakt