Twoja pomoc AI przy spotkaniach - MeetGeek
Tworzenie notatek ze spotkania bywa męczące - w końcu trudno jest jednocześnie skupić się na tym, o czym mowa, jednocześnie próbując zapisać najważniejsze kwestie i o niczym nie zapomnieć. Na szczęście rozwój sztucznej inteligencji sprawił, że na rynku pojawiły się rozwiązania pod tym kątem. Dziś pokażemy Ci prywatnego asystenta spotkań AI, który nie tylko sporządzi spis najważniejszych kwestii, jakie zostały omówione, ale także je nagrywa i… wiele, wiele więcej.
Spis treści
- Czym jest MeetGeek - Twój prywatny asystent spotkań AI
- Automatyzuj swoje spotkania - główne możliwości, jakie daje MeetGeek
- Zalety inteligentnego asystenta spotkań - dlaczego warto wdrożyć MeetGeek?
- Jak wdrożyć MeetGeek krok po kroku?
- Automatyzacja, nagrywanie, analiza spotkań z MeetGeek - narzędzie AI z korzyścią dla Twojej firmy
Czym jest MeetGeek - Twój prywatny asystent spotkań AI
Ilość narzędzi AI potrafi przytłaczać, ale dla takich funkcji, jakie oferuje MeetGeek, naprawdę warto poszukiwać możliwości automatyzacji nawet, jeśli wymaga to wdrożenia się od podstaw (swoją drogą, na końcu tego artykułu przedstawimy prostą instrukcję, jak podpiąć to narzędzie).
MeetGeek to w dużym skrócie asystent spotkań oparty na AI, który ułatwia ich dokumentację. Jego głównym celem - podobnie jak większości narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję - jest ułatwienie zespołom pracy, oszczędność czasu i wychwytywanie najważniejszych szczegółów bez konieczności ręcznego robienia notatek.
Zobacz, jak w praktyce działa ten game changer do spotkań:
Automatyzuj swoje spotkania - główne możliwości, jakie daje MeetGeek
Przejdźmy teraz do wypisania sobie najważniejszych funkcji, jakie posiada to narzędzie. Przede wszystkim, korzystając z niego masz możliwość automatycznego nagrywania, tworzenia podsumowań i transkrybowania swoich spotkań za darmo. To oznacza, że jeśli ktoś z Twojego zespołu akurat miał wolne w dniu, kiedy omawialiście w firmie coś ważnego, możesz podesłać mu potem nagranie, a dzięki opcji nawigacji bez problemów będzie on mógł przejść do najistotniejszych fragmentów.
Wspomnieliśmy o podsumowaniach spotkań AI - z pomocą MeetGeek uzyskasz szczegółowy opis przebiegu rozmowy, wraz z: godziną, datą, listą uczestników, głównymi tematami, kolejnymi krokami, jakie należy wykonać (aby spełnić cel spotkania), a także linkiem do transkrypcji wideo.

Istotną zaletą jest to, że nie musisz pamiętać o tym, aby za każdym razem podpinać swojego asystenta AI do spotkania - dzięki integracji z kalendarzem Google, automatycznie dołączy o wyznaczonej porze.
Warto wspomnieć również o tym, że MeetGeek integruje się z aplikacjami - bez względu na to, czy korzystacie w firmie ze Slacka, Hubspota, czy może wolicie gromadzić notatki w dokumentach Google, z jego pomocą przeniesiesz dane do swojego ulubionego narzędzia, żeby mieć wszystko w jednym miejscu.

Decydując się na korzystanie z tego narzędzia masz dostęp do biblioteki spotkań, co oznacza, że masz wgląd do przeszłych transkrypcji: jest ona uporządkowana według rodzajów spotkań, zespołów i niestandardowych tagów.
To narzędzie to nie tylko nagrywanie, notowanie i transkrybowanie - to także solidna analiza, która daje Ci feedback na temat wydajności i zaangażowania w trakcie trwania spotkania czy szkolenia. Z niezwykłą dokładnością pokazuje, który z członków Twojego zespołu udzielał się najwięcej i ile trwał czas jego wypowiedzi. Co ciekawe, ten prywatny asystent AI wskazuje również… kto z zespołu się spóźnił. Ta opcja jest zdecydowanie mniej lubiana w zespołach, ale z założenia ma pomóc w poprawie efektywności współpracy 😅.

Istotną funkcją tego narzędzia jest również tworzenie szablonów spotkań, spełniających indywidualne potrzeby w zależności od ich rodzajów. Przykładowo, masz możliwość dodania do słownika określonych wyrażeń czy słów specyficznych dla Twojej firmy, a także zdefiniować KPI czy słowa kluczowe, żeby były one podkreślone w późniejszym podsumowaniu.

Zalety inteligentnego asystenta spotkań - dlaczego warto wdrożyć MeetGeek?
Wymienione przez nas możliwości to oczywiście nie wszystko, ponieważ MeetGeek jest narzędziem AI, które bezustannie wzbogaca się o nowe funkcje. Na start jednak warto przetestować to, w jaki sposób tworzy notatki, bo jak już wcześniej wspomnieliśmy, jest to prawdziwy game changer, szczególnie przy dużej ilości spotkań.
Ze swojej strony, jako aktywni użytkownicy MeetGeeka do naszych firmowych spotkań online, za jego największe zalety uważamy:
- oszczędność czasu pod kątem notatek - nie trzeba ich robić ręcznie i można w pełni skupić się na przebiegu spotkania,
- wyłapywanie nawet pozornie drobnych szczegółów, które okazują się często istotne pod kątem planowania dalszych prac,
- wskazywanie na działania, jakie trzeba podjąć po spotkaniu, aby osiągnąć zamierzone cele,
- tworzenie szczegółowych, choć jasnych podsumowań AI, pozwalających wyciągać klarowne wnioski nawet z długich spotkań,
- tworzenie firmowej bazy wiedzy - jeśli kogoś z nas nie było podczas umówionego spotkania, może potem z łatwością wrócić do najważniejszych informacji (szczególnie przydatne w przypadku szkoleń czy rozmów instruktażowych).
Czy warto więc wypróbować to narzędzie i ułatwić sobie proces notowania w czasie rozmów online? Oczywiście, że tak!
Jak wdrożyć MeetGeek krok po kroku?
Integracja narzędzia z kalendarzem jest banalnie prosta. Pierwszym krokiem jest założenie darmowego konta - aby to zrobić, należy kliknąć tutaj:

Polecamy zrobić to za pomocą konta Google, dzięki czemu cały proces jest jeszcze szybszy:
Po wybraniu odpowiedniego konta i udostępnieniu wymaganych informacji, przechodzimy do uzupełnienia informacji o swojej roli, aby nasz prywatny asystent spotkań AI mógł lepiej spersonalizować wybrane funkcje w przyszłości.

W kolejnym kroku pojawi nam się możliwość podpięcia swojego kalendarza - nie trzeba tego nigdzie szukać, bo narzędzie samo to proponuje już na początku. Jeśli jednak nie masz ochoty robić tego na tym etapie, można to pominąć.

Przydatną opcją jest to, że jeśli chcesz, aby asystent dołączył do danego spotkania spoza kalendarza (albo po prostu go nie zsynchronizowałeś z jakiegoś powodu), masz możliwość wklejenia linka do spotkania, do jakiego ma on dołączyć. Aby to zrobić, należy wejść w zakładkę “Upcoming”, a następnie umieścić łącze w okienku “Add to live adhoc meeting”.

Co ciekawe, MeetGeek oferuje również dodatkowe opcje, takie jak zaproszenie asystenta AI poprzez wysłanie mu maila, bez konieczności łączenia z kalendarzem (tak, jak robisz to, gdy zapraszasz osoby ze swojego zespołu), wgranie gotowego wideo, żeby zobaczyć funkcje narzędzia w akcji, a także zobaczenie spotkania demo, aby lepiej zrozumieć, jak to działa. Całość jest zatem bardzo intuicyjna i naprawdę ułatwia proces przeprowadzania rozmów online w firmie.

Automatyzacja, nagrywanie, analiza spotkań z MeetGeek - narzędzie AI z korzyścią dla Twojej firmy
Sztuczna inteligencja to przyszłość, od jakiej nie uciekniemy. Możliwości masz zatem dwie: albo stopniowo będziesz wdrażać oferowane przez nią rozwiązania, usprawniając procesy w swojej firmie, albo pozwolisz na to, aby zadania, które aktualnie można wykonać szybciej, skuteczniej i prościej, dalej zajmowały Ci ogrom miejsca w kalendarzu, blokując przestrzeń na np. przyjmowanie większej ilości zleceń - decyzja należy do Ciebie.