
Kampanie marketingowe online i offline
Kampanie reklamowe są kompleksową usługą łączącą elementy reklamy online i offline. Kierowane są do ściśle określonej grupy docelowej oraz mają na celu wywarcie wpływu na zachowania konsumenta na rynku. W kampaniach reklamowych w zintegrowany i skoordynowany sposób wykorzystujemy kilka kanałów dotarcia do klientów.
Dlaczego warto łączyć kilka kanałów naraz? Ponieważ opieranie strategii marketingowej o tylko jeden kanał rzadko przynosi oczekiwane efekty. Kluczem do sukcesu jest testowanie różnych rozwiązań. Przykładowo działania online mniej kosztują, ale wciąż wzrasta ich skuteczność, dlatego są świetnym uzupełnieniem tradycyjnej kampanii offline.
Celem agencji marketingowej Wrocław jest wspomaganie klientów w podnoszeniu ich całkowitej efektywności komunikacyjnej z otoczeniem rynkowym, dlatego na początku najważniejsze jest rozpoznanie potrzeb reklamodawcy (np. wzrost sprzedaży produktu/usługi, zmiana wizerunku marki, wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi) oraz identyfikacja rynku i rozpoznanie motywacji konsumentów.

Obszar działania

Kampanie marketingowe to wybór najlepszego
kanału pozyskiwania Klientów dla Twojego biznesu
Przekonaj się!
Strategia marketingowa 5M

Misja

Pieniądze

Przekaz

Media

Pomiar
Co to jest strategia marketingowa 5M?

1 Misja
- Cele sprzedaży
- Cele reklamowe
2 Pieniądze (money – jaką sumę należy wydać); czynniki które należy rozważyć:
- Etap cyklu życia produktu,
- Udział w rynku i baza klientów,
- Konkurencja i szum reklamowy,
- Substytucyjność produktu.
3 Przekaz (message):
- Stworzenie przekazu,
- Ocena i wybór przekazu,
- Rozpowszechnienie przekazu,
- Analiza pod kątem odpowiedzialności społecznej.
4 Media (jakie media należy wykorzystać?):
- Zasięg, częstotliwość, wpływ,
- Główne typy mediów,
- Konkretne nośniki przekazu,
- Rozłożenie kampanii w czasie,
- Alokacja geograficzna mediów (np. lokalna prasa i telewizja).
5 Pomiar (mierzenie czy reklama spełniła swoje cele):
- Badanie skuteczności,
- Mierzenie konwersji,
- Case studies,