Zjedź na dół
Agencja marketingowa

Ocean pomysłów?

Wiemy jak przekuć
je na sukces w Internecie!

 

Sprawdź nas

Kampanie marketingowe online i offline

Kampanie reklamowe są kompleksową usługą łączącą elementy reklamy online i offline. Kierowane są do ściśle określonej grupy docelowej oraz mają na celu wywarcie wpływu na zachowania konsumenta na rynku. W kampaniach reklamowych w zintegrowany i skoordynowany sposób wykorzystujemy kilka kanałów dotarcia do klientów.

Dlaczego warto łączyć kilka kanałów naraz? Ponieważ opieranie strategii marketingowej o tylko jeden kanał rzadko przynosi oczekiwane efekty. Kluczem do sukcesu jest testowanie różnych rozwiązań. Przykładowo działania online mniej kosztują, ale wciąż wzrasta ich skuteczność, dlatego są świetnym uzupełnieniem tradycyjnej kampanii offline.

Celem naszej agencji marketingowej we Wrocławiu jest wspomaganie klientów w podnoszeniu ich całkowitej efektywności komunikacyjnej z otoczeniem rynkowym, dlatego na początku najważniejsze jest rozpoznanie potrzeb reklamodawcy (np. wzrost sprzedaży produktu/usługi, zmiana wizerunku marki, wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi) oraz identyfikacja rynku i rozpoznanie motywacji konsumentów.

Kampania

Strategia marketingowa 5M

Cele sprzedaży i reklamowe

Misja

Jak należy wydać pieniądze

Pieniądze

Stworzenie przekazu

Przekaz

Jakie media wykorzystać

Media

Analiza rezultatów

Pomiar

Co to jest strategia marketingowa 5M?

kampania wrocław

1 Misja

  • Cele sprzedaży
  • Cele reklamowe

2 Pieniądze (money – jaką sumę należy wydać); czynniki które należy rozważyć:

  • Etap cyklu życia produktu,
  • Udział w rynku i baza klientów,
  • Konkurencja i szum reklamowy,
  • Substytucyjność produktu.

3 Przekaz (message):

  • Stworzenie przekazu,
  • Ocena i wybór przekazu,
  • Rozpowszechnienie przekazu,
  • Analiza pod kątem odpowiedzialności społecznej.

4 Media (jakie media należy wykorzystać?):

  • Zasięg, częstotliwość, wpływ,
  • Główne typy mediów,
  • Konkretne nośniki przekazu,
  • Rozłożenie kampanii w czasie,
  • Alokacja geograficzna mediów (np. lokalna prasa i telewizja).

5 Pomiar (mierzenie czy reklama spełniła swoje cele):

  • Badanie skuteczności,
  • Mierzenie konwersji,
  • Case studies,

image

Poczuj się jak Rekin w wodzie!

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja Marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć wysoką efektywność w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu.

Ponad 100 zadowolonych Klientów, ponad 300 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Już więcej niż 9 lat spędzili użytkownicy na wykonanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć w jeden z przycisków poniżej.

 

Konfigurator Kontakt