Strona internetowa Cribspot

Usługi vendingowe Cribspot® to szansa na optymalizację procesów dystrybucji w firmie. Pozwalają one na całkowitą kontrolę oraz uporządkowanie wydawania artykułów BHP. Co więcej, umożliwiają spore oszczędności, zarówno jeśli chodzi o zużycie produktów, jak i przestrzeń magazynową.

Specyfika branży wymaga odpowiedniego podejścia — Klient oczekiwał, aby na jego stronie internetowej znajdowały komunikaty trafiające do Klienta końcowego jak i potencjalnego dystrybutora. Jednocześnie zależało nam na tym, aby były one uporządkowane zgodnie z zasadami UX. W tym przypadku znacząca była również estetyka — zadbaliśmy o atrakcyjne formy graficzne, aby treść przyciągała uwagę.

Wdrożyliśmy również optymalizację pod pozycjonowanie, dzięki wysokiej jakości SEO technicznemu oraz regularnie rozwijanym treściom na blogu. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, zaprojektowaliśmy kampanie Google Ads — w sieci wyszukiwania oraz displayowe (w tym remarketing). Warto także wspomnieć o optymalizacji jakości wczytywania, która jest nadzorowana poprzez codzienny (automatyczny) pomiar.

0 500%

wzrost liczby użytkowników na nowej stronie www

0 8%

Tyle wynosi współczynnik konwersji kampanii Google Ads

0 3

Tyle razy szybciej nowa strona www wczytuje się od poprzedniej

0 10

Tyle dużych Klientów B2B skontaktowało się w pierwszym miesiącu kampanii

Podgląd realizacji
Realizacja agencji marketingowej RekinySukcesu.pl

Responsywna strona internetowa wraz z tłumaczeniami w locie i precyzyjną analityką

Zaprojektowaliśmy responsywną stronę internetową, która sprostała wymaganiom i potrzebom Klienta. Jej atutem są tłumaczenia w czasie rzeczywistym — pozwalają one na korzystanie z witryny przez użytkowników z innych krajów, a także wpływają na globalny zasięg strony. Było to szczególnie ważne, gdyż Cribspot® działa również za granicą. Co więcej, zadbaliśmy o jej obsługę, w tym o intuicyjną nawigację oraz hierarchię zakładek.

Zaletą stworzonej przez nas witryny jest również precyzyjna analityka, pozwalająca na ciągłą optymalizację w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadać potrzebom odbiorców. Zastosowaliśmy w tym celu Google Analytics — narzędzie pozwoliło zgromadzić wiele istotnych danych o użytkownikach, na przykład skąd pochodzą, czy jak zachowują się na stronie. Wykorzystaliśmy je, aby zidentyfikować ich preferencje i na tej podstawie dopasować do nich treści. Co więcej, przy pomocy danych z Google Search Console (raportów na temat użytkowników Chrome) przetwarzamy informacje co do szybkości wczytywania strony — zależy nam na tym, aby strona ładowała się w jak najkrótszym czasie. Mając szczegółową wiedzę na temat użytkowników strony i sprawności jej działania, zwiększyliśmy ruch i sprawiliśmy, aby była ona przyjazna i atrakcyjna dla potencjalnego Klienta.

Zaimplementowaliśmy narzędzie do analizy wejść z firm, czyli Albacross. Umożliwia ono identyfikację odwiedzających, dzięki czemu marka Cribspot® otrzymuje informacje o tym, jakie przedsiębiorstwa interesują się jej usługami. Dodatkowo istnieje możliwość wygenerowania leadów, czyli pozyskania danych kontaktowych do potencjalnych Klientów.

Utrzymaliśmy też stronę internetową na serwerze i zadbaliśmy o jej bezpieczeństwo, tworząc kopie zapasowe. Dodatkowo została ona zoptymalizowana pod pozycjonowanie, aby zwiększyć liczbę wejść organicznych z wyników wyszukiwania.

Dotarcie za pomocą różnych kanałów

Kompletna strona internetowa powinna angażować odbiorcę. Musieliśmy zastosować zdywersyfikowane działania, aby ostatecznie witryna Cribspot była kompletna i chętnie odwiedzana przez użytkowników.

Newsletter

E-mail marketing (newsletter — implementacja i obsługa)

Newsletter pozwala zbudować relacje z odbiorcami, dostarczając im wartościowe treści i zachęcając do odwiedzenia strony. Może znacznie zwiększyć konwersje, przekładając się na wyższą sprzedaż. Zebraliśmy leady z pomocą prostego formularza na stronie, a do wysyłki użyliśmy narzędzia MailerLite — posiada ono dodatkowe funkcje, pozwalające na sprawowanie kontroli nad e-mail marketingiem oraz wykonywanie testów A/B.
Kampanie PUSH

Kampanie push

Kampanie PUSH zachęcają użytkownika do dalszych działań. Istotna była tutaj personalizacja, ponieważ przekłada się ona na lepszą komunikację z odbiorcą. Zastosowaliśmy narzędzie SendPulse, które pozwoliło nam na wysyłanie powiadomień w wybranym i najlepiej dopasowanym do strony designie.
Tłumaczenia Google Translate

Tłumaczenie live Google Translate

Tłumaczenia w czasie rzeczywistym pozwalają na korzystanie z witryny użytkownikom z innych krajów. Umożliwia to dotarcie na rynek globalny, co jest dla marki istotne.
Blog

Blog — kontent marketing

Wartościowa wiedza na temat maszyn vendingowych i korzyści ich wdrożenia w firmie pozwoli na zainteresowanie usługami marki Cribspot® szerszego grona odbiorców.
Kampanie

Kampanie w sieci wyszukiwania

Dzięki kampaniom w sieci wyszukiwania zwiększyliśmy ruch na stronie aż o kilkaset procent oraz dotarliśmy do szerszego grona potencjalnych Klientów. Ich ogromną zaletą jest kierowanie prosto do osób, które są zainteresowane oferowanymi przez firmę usługami. Reklamy pojawiają się w odpowiednim miejscu i czasie oraz posiadają dodatkowe rozszerzenia do informacji o zaletach vendingu, nowościach i wyróżnikach marki.
Kampanie displayowe

Kampanie displayowe

Kampanie displayowe z kolei umożliwiły dotarcie do użytkowników na szeroką skalę (dotarliśmy do 12 krajów UE/OECD) dzięki wyświetleniom na stronach partnerskich Google, których są miliony. Zbudowaliśmy w ten sposób rozpoznawalność marki Cribspot® oraz zwiększyliśmy liczbę konwersji.
Kampanie remarketingowe

Kampanie remarketingowe

Kampanię rozpoczęliśmy od targetowania do wszystkich użytkowników strony. Z biegiem czasu i optymalizacji kampania zawężana jest tylko do tych użytkowników, którzy wykonają zadaną konwersję (np. interakcja z danymi kontaktowymi, wypełnienie formularza czy kilkukrotny powrót na stronę). Model ten pozwala przede wszystkim ograniczyć budżet. Nie bez przyczyny ten typ reklam nazywany jest również domykającym sprzedaż — dostosowanie jej treści idealnie do konkretnego odbiorcy zwiększyło ilość zapytań o ofertę oraz ostatecznie wpłynęło pozytywnie na ilość wartościowych konwersji.

Pozycjonowanie kluczem do sukcesu

Sprawne pozycjonowanie strony pozwala pozyskiwać bezpłatny (organiczny) ruch z wyszukiwarek. Aby był on jak największy:

  • wspólnie z Klientem wytypowaliśmy najważniejsze frazy kluczowe,
  • wprowadziliśmy monitoring pozycji dla tych fraz,
  • wykonaliśmy pełny audyt techniczny (wraz z analizą crawl budgetu i wydajności strony),
  • wdrożyliśmy optymalizacje wydajności pod kątem podstawowych wskaźników internetowych (mierników jakości ładowania i działania strony),
  • prowadzimy bloga z wartościowymi informacjami na temat automatów vendingowych,
  • przygotowujemy efektywny link-building na podstawie analizy konkurencji,
  • obsługujemy i zarządzamy Profilem firmy w Google, czyli wizytówką Cribspot® widoczną m.in. w Mapach Google,
  • planujemy dalsze działania na podstawie analizy pozycji oraz ruchu w Google Search Console.

Powyższe prace zaowocowały wzrostem wejść, w tym wejść z wybranych fraz kluczowych.

Szerokie wody marketingu

Współpracę z Cribspot® rozpoczęliśmy od opracowania kompleksowej strategii działań marketingowych oraz fraz kluczowych. Następnie przeprowadziliśmy konsultacje, na których omówiliśmy, w jaki sposób chcemy się ukierunkować oraz jakie cele pragniemy osiągnąć. Tego typu działania to podstawa naszej pracy z Klientem, gdyż pozwala dokładnie poznać jego potrzeby i oczekiwania.

Odpowiednio zaprojektowane kampanie Google Ads pozwoliły nam dotrzeć dokładnie do tych użytkowników, którzy są zainteresowani usługami marki. Okazało się, że tak specjalistyczna branża jest swoistym błękitnym oceanem i pozwala pozyskać wartościowe leady. Wszystko za sprawą dywersyfikacji działań: kampania w sieci wyszukiwania z podziałem na grupy produktów i usług, kampania dynamiczna, kampania graficzna (Google Display Network) i remarketingowa pozwoliły nam osiągnąć ogromne wzrosty w ruchu na stronie. Z kolei wyróżniający się komunikat, precyzyjny dobór pod kątem charakterystyki grupy docelowej (frazy kluczowe, zainteresowania, godziny wyświetlania, obszar wyświetlania) i zaawansowana analityka, już w pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii przełożyła się na wartościowe zapytania przez formularz kontaktowy czy poprzez telefon.

Marketing w branży Usługi:

Prowadzisz biznes w branży Usługi? Dowiedz się jak przechodzić przez kluczowe procesy dla Twojej marki!

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz kompleksowe artykuły dotyczące wejścia na rynek i tworzenia silnej marki oraz zwiększenia jej efektywności sprzedażowej i marketingowej. Analiza rynku, research, prowadzenie kampanii marketingowych, wdrożenie sklepu - jeśli którykolwiek z tych procesów jest dla Ciebie niejasny, zapraszamy na naszego bloga!

keyboard_arrow_up