Responsywna strona internetowa wraz z tłumaczeniami w locie i precyzyjną analityką
Zaprojektowaliśmy responsywną stronę internetową, która sprostała wymaganiom i potrzebom Klienta. Jej atutem są tłumaczenia w czasie rzeczywistym — pozwalają one na korzystanie z witryny przez użytkowników z innych krajów, a także wpływają na globalny zasięg strony. Było to szczególnie ważne, gdyż Cribspot® działa również za granicą. Co więcej, zadbaliśmy o jej obsługę, w tym o intuicyjną nawigację oraz hierarchię zakładek.
Zaletą stworzonej przez nas witryny jest również precyzyjna analityka, pozwalająca na ciągłą optymalizację w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadać potrzebom odbiorców. Zastosowaliśmy w tym celu Google Analytics — narzędzie pozwoliło zgromadzić wiele istotnych danych o użytkownikach, na przykład skąd pochodzą, czy jak zachowują się na stronie. Wykorzystaliśmy je, aby zidentyfikować ich preferencje i na tej podstawie dopasować do nich treści. Co więcej, przy pomocy danych z Google Search Console (raportów na temat użytkowników Chrome) przetwarzamy informacje co do szybkości wczytywania strony — zależy nam na tym, aby strona ładowała się w jak najkrótszym czasie. Mając szczegółową wiedzę na temat użytkowników strony i sprawności jej działania, zwiększyliśmy ruch i sprawiliśmy, aby była ona przyjazna i atrakcyjna dla potencjalnego Klienta.
Zaimplementowaliśmy narzędzie do analizy wejść z firm, czyli Albacross. Umożliwia ono identyfikację odwiedzających, dzięki czemu marka Cribspot® otrzymuje informacje o tym, jakie przedsiębiorstwa interesują się jej usługami. Dodatkowo istnieje możliwość wygenerowania leadów, czyli pozyskania danych kontaktowych do potencjalnych Klientów.
Utrzymaliśmy też stronę internetową na serwerze i zadbaliśmy o jej bezpieczeństwo, tworząc kopie zapasowe. Dodatkowo została ona zoptymalizowana pod pozycjonowanie, aby zwiększyć liczbę wejść organicznych z wyników wyszukiwania.