Sklep z naturalnymi kosmetykami

Nimphy to polska manufaktura, która specjalizuje się w tworzeniu unikalnych i naturalnych kosmetyków dla kobiet dbających o swój wygląd i zdrowie. Nimphy swoje zamiłowanie do natury przekłada na fascynujące produkty o ukrytych mocach.

Produkcja opiera się na oryginalnych recepturach, dzięki którym dobroczynne składniki zamieniają się w skuteczną i świadomą pielęgnację.

Sklep Nimphy został zbudowany przy użyciu naszego oryginalnego systemu do zarządzenia treścią, którym jest REXT. Stworzyliśmy go tak, aby cechował się znakomitą szybkością działania. Dzięki zastosowaniu naszego systemu zarządzania treścią sklep może obsługiwać jednocześnie dużą liczbę użytkowników. REXT jest skonfigurowany tak, aby bardzo dobrze współpracował z wyszukiwarkami pod kątem optymalizacji SEO.

0 120%

Przyrost wejść użytkowników miesiąc do miesiąca

0 4

Tyle kroków w koszyku wykonuje użytkownik, żeby dokonać zakupu

0 5 min

Średni czas dodawania nowego produktu

0 1,2 s

Czas ładowania sklepu

Podgląd realizacji
Realizacja agencji marketingowej RekinySukcesu.pl

Responsywny sklep internetowy

Nigdy nie zapominamy o użytkownikach urządzeń mobilnych. Według niektórych badań ponad połowa wejść na strony internetowe pochodzi właśnie z telefonów i tabletów. Dlatego stworzony przez agencję interaktywną Wrocław sklep internetowy nimphy.pl wyświetla się tak samo dobrze na telefonie, jak i na monitorze 4K.

W kilku prostych krokach, także przez telefon, możemy wybrać nasze ulubione kosmetyki, opłacić i czekać tylko na moment, aż zostaną dostarczone przez transport nimphy.pl.

Kompleksowy sklep internetowy firmy Nimphy

Dla manufaktury Nimphy wykonaliśmy szereg funkcjonalności, która pomagają w zarządzaniu i utrzymaniu sklep. Wiele z tych rzeczy powstało dzięki naszemu autorskiemu systemowi zarządzania treścią REXT. Poniżej zbiór ważnych aspektów wdrożonych przez nas działań. Wszystkie z nich zostały zrealizowane w taki sposób, aby wpłynęły na komfort użytkowania, jakość obsługi oraz zarządzania sklepem.

Faktury

Faktury

Dzięki panelowi REXT istnieje możliwość generowania faktur w wybranym przez nas okresie ich wystawienia. Pozwala on też na automatyczne generowanie faktur. Wprowadza takie udogodnienia, jak system powiadomień i akceptacji nowych faktur oraz system generowania zestawu faktur dla księgowości.
 Podgląd porzuconych koszyków

Podgląd porzuconych koszyków

REXT umożliwia podgląd informacji na temat porzuconych koszyków. W odpowiedniej sekcji można zobaczyć datę porzuconego koszyka, jego szczegóły oraz informacje o osobie, która to zrobiła. Dzięki zautomatyzowanemu mailowi do administratora sklepu będą wysyłane powiadomienia o każdym porzuconym koszyku. Dzięki temu można mieć wgląd na zachowania konsumentów.
Prosty edytor WYSYWIG

Prosty edytor WYSYWIG

Jest to prosty edytor służący do edycji stron internetowych z naszego zaplecza. Możemy w nim zmieniać rozmiar tekstu, dodawać nagłówki, zdjęcia oraz wiele innych. Naniesione zmiany przetwarzane są na naszych oczach, przez co to, co zrobimy, widzimy natychmiast na ekranie.
Panel raportów

Panel raportów

Nasz autorski system zarządzania treścią REXT umożliwia administratorowi podgląd i generowanie raportów bieżącej sprzedaży wraz z raportami okresowymi.
Baza użytkowników

Baza użytkowników

Na stronie istnieje możliwość posiadania konta, gdzie będzie można sprawdzić status zamówienia, a sam proces kupna będzie o wiele szybszy. Każdy użytkownik dostaje na bieżąco informacje o nowych promocjach.
Zapis do newslettera

Zapis do newslettera

Strona umożliwia zapisanie się do newslettera w celu wysyłania najświeższych aktualności ze sklepu na maila klienta. Wszystko to jest zintegrowane z aplikacją MailerLite.
 Integracja z systemami płatności oraz paczkomatami

Integracja z systemami płatności oraz paczkomatami

Wprowadzenie tej integracji pozwala konsumentowi wybrać sposób dostawy poprzez np. zintegrowaną mapę InPost. Dzięki temu możemy zobaczyć mapę z widocznymi punktami paczkomatowymi. Klient może następnie wybrać formę płatności. Istnieją opcje: za pobraniem oraz płatność przez internet. Wybierając opcję przez internet, klient będzie mógł wybrać odpowiednią dla siebie formę. Wszystko to za pomocą zaimplementowanych płatności PayU.
 Integracja z narzędziami analitycznymi

Integracja z narzędziami analitycznymi

Wprowadzenie integracji z takimi narzędziami analitycznymi jak Google Analytics oraz Search Console. Zapewniają one analizę danych firmy w jednym miejscu. Dostarczają one wyjątkowych funkcji statystyk oraz systemów uczących się w celu uzyskania jak największej ilości informacji z zebranych danych.
Kody rabatowe

Kody rabatowe

Na sklepie został zaimplementowany system kodów rabatowych oraz promocji. Kody rabatowe klient może realizować podczas płatności. Istnieje możliwość nadawania im minimalnej wartości zamówienia  oraz innych ograniczeń.
Zakupy jako gość

Zakupy jako gość

Jeżeli użytkownik nie będzie chciał zakładać konta, to istnieje możliwość dokonania transakcji bez konieczności rejestrowania konta, wystarczy, że dokona zakupu jako gość.
Filtrowanie produktów za pomocą kategorii

Filtrowanie produktów za pomocą kategorii

Wprowadzenie funkcjonalności filtrowania asynchronicznego produktów pozwala w szybki sposób dokonać wyboru kategorii produktów, która nas interesuje.
Interaktywny koszyk

Interaktywny koszyk

Produkty, które dodajesz do koszyka, pojawiają się natychmiastowo w interaktywnym koszyku, tak samo, jak wszelkie zmiany z ilością produktów, czy też ich usunięciem.
 Możliwość umieszczania opinii

Możliwość umieszczania opinii

Przy każdym z produktów znajduje się jego ocena, która jest ukazana poprzez ilość gwiazdek. Każdy z klientów może dodać opinię do danego produktu. Po jej opublikowaniu umieszczana jest ona na stronie recenzowanego towaru.

Możliwość wyszukiwania produktów

Możliwość wyszukiwania produktów

Jeżeli nie chcemy przeglądać całego katalogu produktów, a mamy już jakiś upatrzony to wystarczy, że wpiszemy daną frazę do wyszukiwarki, a ta pojawi się nam. Funkcjonalność ta jest oparta na systemie wyszukiwarki indeksującej, która zbiera informacje w locie.

Dodatkowe funkcjonalności:

  • Zgodność z dyrektywą RODO
  • Implementacja w formularzach Invisible Recaptha
  • Dane Uporządkowane Google (Schema.org) i Facebook (Open Graph)
  • Optymalizacja szybkości wczytywania (lazy load), w tym nowe formaty obrazów WebP

Marketing w branży Zdrowie I Uroda:

Prowadzisz biznes w branży Zdrowie I Uroda? Dowiedz się jak przechodzić przez kluczowe procesy dla Twojej marki!

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz kompleksowe artykuły dotyczące wejścia na rynek i tworzenia silnej marki oraz zwiększenia jej efektywności sprzedażowej i marketingowej. Analiza rynku, research, prowadzenie kampanii marketingowych, wdrożenie sklepu - jeśli którykolwiek z tych procesów jest dla Ciebie niejasny, zapraszamy na naszego bloga!

keyboard_arrow_up