Agencja marketingowa

Ocean pomysłów?

Wiemy jak przekuć
je na sukces w Internecie!

 

Sprawdź nas

wtorek, 22 lipca 2014 12:06
10 PARAMETRÓW SEO O KTÓRYCH NIE WIESZ

SEO, którego nie znasz

SEO (Search Engine Optimization) czyli optymalizacja pod pozycjonowanie, to zbiór praktyk pozwalających tworzyć serwisy www, tak żeby były jak najwyżej w wyszukiwarce Google po wpisaniu oczekiwanych fraz.

Standardowa wiedza z tego obszaru, znana również Tobie, to: tworzenie treści zgodnie ze słowami kluczowymi, nagłówki, opisywanie tagów description oraz title. Czy te praktyki wystarczą do skutecznego pozycjonowania? Otóż nie zawsze...

Czyli 10 parametrów SEO o których nie wiesz:

1 Facebook

Według danych z 2013 r. wszystkie aktywności na portalu Facebook (udostępnienie, polubienie, komentowanie) dla wpisów związanych ze stroną www ma niebagatelny wpływ na pozycjonowanie. Wpisy te traktowane są jako bardzo wartościowe linki zewnętrzne.

2 Google +

Takie samo działanie jak z Facebookiem, jednak wiedząc, że Google + to portal Google można zakładać jeszcze silniejszy efekt.

3 Wiek domeny

Im starsza domena pod którą posiadamy stronę (czas liczony od momentu rejestracji domeny) tym lepszy efekt pozycjonowania. Wspierane jest tutaj rozwiązanie utworzenia strony www i aktywnego jej utrzymywania przez jak najdłuższy czas.

4 Historia domeny

Używałeś kiedyś nielegalnego sposobu pozycjonowania? Wysyłałeś poprzez swoją stronę (maile związane ze stroną lub serwer) zbyt duże ilości mailingów? Możesz spotkać się z efektem "historii domeny". Google ma zapisane informacje, że pewne domeny w pewnym okresie były uważane za spamerskie i sam zdecyduje kiedy ta informacja zostanie wymazana z "pamięci".

5 Częstotliwość aktualizacji www

Strona internetowa musi żyć! Google wspiera serwisy gdzie systematycznie pojawiają się nowe treści. Ogólnie słowo "systematycznie" ma ogromne znaczenia jeśli chodzi o prace związane z SEO.

6 Warunki użytkowania i polityka prywatności

Używasz na swojej stronie ciasteczek, różnych kodów (analytics, adwords itp.) i nie posiadasz informacji o tym jak wykorzystujesz je w stosunku do użytkownika? Zdecydowanie możesz mieć problem z dobrymi wynikami w wyszukiwarce.

7 Multimedia

Współczesna strona www to nie tylko dobre treści, to również zdjęcia oraz filmy. Przez Google wspierane są strony posiadające przy tekstach tematyczne zdjęcia oraz filmy (najlepiej z portalu Youtube).

8 Dwell Time

To czas który spędzają na Twojej stronie użytkownicy wchodzący na nią poprzez wyszukiwanie w Google. Jeśli czas jest stosunkowo długi, wtedy Twoja treść w ocenie Google jest wartościowa i należy ją wspierać.

9 Panda

Panda to zmiana w algorytmie wyszukiwarki obniżająca pozycjonowanie stron o niskiej wartości treści. Jeśli stajemy się przysłowiową "farmą linków" albo tworzymy treść która jest bezwartościowa dla użytkownika a "dobra dla robota Google" to możemy otrzymać karę w postaci użycia filtru zgodnego z algorytmem Panda.

10 Pingwin

Z kolei Pingwin to zmiana w algorytmie eliminująca strony, które posiadają niskowartościowe tzw. backlinki czyli linki prowadzące do strony. Pingwin to nic innego jak walka Google z firmami oferującymi płatne pozycjonowanie realizowane tylko i wyłącznie przez linki zewnętrzne. Firma taka nie dokonuje zmian w samej stronie tylko rozsiewa nasze linki po różnych katalogach w Internecie.

Mateusz Biernacki
Mateusz Biernacki

image

Poczuj się jak Rekin w wodzie!

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja Marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć wysoką efektywność w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu.

Ponad 100 zadowolonych Klientów, ponad 300 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Już więcej niż 9 lat spędzili użytkownicy na wykonanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć w jeden z przycisków poniżej.

 

Konfigurator Kontakt