Agencja marketingowa

Ocean pomysłów?

Wiemy jak przekuć
je na sukces w Internecie!

 

Sprawdź nas

czwartek, 06 listopada 2014 10:09
SMS MARKETING

SMS Marketing - kampanie

Kiedy w grudniu 1992 r. Neil Papworth (Vodafone) wysłał pierwszą wiadomość SMS nikt nie spodziewał się, że ta forma (obok rozmowy) stanie się jedną z najważniejszych metod komunikacji przełomu XX i XXI wieku. W 2012 r. dziennie wysyłano na świecie 17,6 miliarda SMS'ów.

Marketing SMS to pojęcie które przypisywane jest tylko największym graczom na rynku. Jednak od pewnego czasu każda firma może pozwolić sobie na taki rodzaj reklamy. Ba, jest to forma niezwykle tania i wysoce skuteczna.

1 Do czego dziś firmie może służyć automatyzacja wysyłania SMS?

Drogą krótkich wiadomości tekstowych można budować długofalowe relacje z Klientami, potwierdzać zamówienie w sklepie internetowym bądź rezerwację w hotelu, wspierać działania marketingowe czy zautomatyzować procesy logistyczne. Dziś SMS dla biznesu to łącznik pomiędzy marketingiem online i offline. 

2 Czy warto inwestować w ten kanał dotarcia do Klienta?

Niech dane mówią same za siebie. Ponad 90% wiadomości tekstowych SMS jest odbieranych natychmiast po ich otrzymaniu (TNS OBOP). 89% klientów chce otrzymywać powiadomienia SMS dotyczące stanu swojego zamówienia.

3 Jak zebrać bazę?

Dla takiej formy komunikacji zawsze najlepsza będzie własna baza osób które świadomie zgodziły się na reklamę i podały swój numer telefonu. Bazę taką można uzyskać poprzez formularz na stronie internetowej, poprzez aplikację na Twoim profilu na Facebooku czy papierowy formularz podczas bezpośredniej rozmowy z klientem lub potencjalnym Klientem. 

4 Bonus

Najważniejszym elementem jest automatyzacja całego procesu wysyłki polegająca na samoczynnym wykonaniu akcji wysyłki informacji do Klienta związanej z pokonaniem etapu np. zakupu. Dodatkowym bonusem może być automatyzacja wysyłki co rok życzeń dla danej osoby, od naszej firmy, w dniu jej urodzin. Czy nie czulibyśmy się miło i pamiętali o marce, która w nasze urodziny przyśle podziękowania za współpracę wraz z małym rabatem na kolejne zakupy?

Mateusz Biernacki
Mateusz Biernacki

image

Poczuj się jak Rekin w wodzie!

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja Marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć wysoką efektywność w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu.

Ponad 100 zadowolonych Klientów, ponad 300 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Już więcej niż 9 lat spędzili użytkownicy na wykonanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć w jeden z przycisków poniżej.

 

Konfigurator Kontakt