Konwersja = skuteczność strony WWW

Konwersja to jeden z najważniejszych wskaźników poprawnego przygotowania serwisu internetowego. Poniżej został przedstawiony sposób jego obliczania.

Wskaźnik konwersji = liczba wykonania zadanych czynności na stronie www / Liczba unikalnych wejść na stronę www

Wskaźnik konwersji

Interpretacja Wskaźnika konwersji

Wskaźnik konwersji informuje nas ile procent osób wykonało na stronie taką czynność po której pozostał już niewielki krok do podjęcia współpracy lub zakupu. Zobrazowaniem konwersji jest lej w którym po każdym kroku zawęża się grupa użytkowników, aż do naszych prawdziwych Klientów.

Jakie zadania definiować, aby badać konwersję np. za pomocą Google Analytics?

  • wejście do działu kontakt;
  • przebywanie na stronie www powyżej 5 minut;
  • rejestracja użytkownika (w przypadku sklepu internetowego);
  • itp.

Wyznaczone cele ułatwiają analizę

Dzięki tak wyznaczonym celom możemy optymalizować "prowadzenie za rękę" użytkownika po naszej stronie internetowej, po to żeby zwiększyć prawdopodobieństwo biznesu.

A na koniec trzy wybrane czynniki które zwiększają konwersję:

  • szybkość ładowania strony www;
  • kompatybilność strony www z przeglądarkami;
  • użyteczność strony www.
keyboard_arrow_up

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up