Konwersja = skuteczność strony WWW

Konwersja to jeden z najważniejszych wskaźników poprawnego przygotowania serwisu internetowego. Poniżej został przedstawiony sposób jego obliczania.

Wskaźnik konwersji = liczba wykonania zadanych czynności na stronie www / Liczba unikalnych wejść na stronę www

Wskaźnik konwersji

Wskaźnik konwersji informuje nas ile procent osób wykonało na stronie taką czynność po której pozostał już niewielki krok do podjęcia współpracy lub zakupu. Zobrazowaniem konwersji jest lej w którym po każdym kroku zawęża się grupa użytkowników, aż do naszych prawdziwych Klientów.

Jakie zadania definiować, aby badać konwersję np. za pomocą Google Analytics:

  • wejście do działu kontakt;
  • przebywanie na stronie www powyżej 5 minut;
  • rejestracja użytkownika (w przypadku sklepu internetowego);
  • itp.

Dzięki tak wyznaczonym celom możemy optymalizować "prowadzenie za rękę" użytkownika po naszej stronie internetowej, po to żeby zwiększyć prawdopodobieństwo biznesu.

A na koniec trzy wybrane czynniki które zwiększają konwersję:

  • szybkość ładowania strony www;
  • kompatybilność strony www z przeglądarkami;
  • użyteczność strony www.

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Ponad 300 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up