Agencja marketingowa

Ocean pomysłów?

Wiemy jak przekuć
je na sukces w Internecie!

 

Sprawdź nas

czwartek, 19 czerwca 2014 15:07
DARMOWA REKLAMA DLA KAŻDEGO

Darmowa reklama dla Ciebie

Strona internetowa, Fan Page na Facebooku, czy profil na Youtubie to w większości przypadków chleb powszedni każdej firmy. Posiadamy te kanały komunikacji i z chęcią je wykorzystujemy. Przynoszą one dla naszych działalności wymierne efekty.

Problem pojawia się w momencie przekazania informacji do Klienta, że może on np. polubić naszą działalność na Facebooku.

Idea reklamy w różnych kanałach komunikacji nie polega tylko na ich wykorzystywaniu. Polega również na reklamie samych kanałów komunikacji.

Jak je reklamować? Przede wszystkim należy przeanalizować naszą firmową codzienność.

1 Stopka w mailu

Wysyłamy dziennie kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt maili. Każdy taki komunikat posiada stopkę czyli nasz podpis. Najczęściej używamy imienia i nazwiska, stanowiska, nazwy firmy, telefonu. Jednak stopka to również świetne miejsce na adres profilu na Facebooku czy dodanie kodu QR umożliwiającego szybkie przekazanie naszych danych do telefonu komórkowego potencjalnego Klienta.

2 Papier firmowy (faktury, umowy, oferty)

I w tym miejscu można, a nawet trzeba pokazać coś więcej niż tylko "suche" dane kontaktowe. Klient wybierając ofertę ocenia jej spójność w różnych kanałach oraz czas dotarcia do informacji. Kto z nas nie lubi zobaczyć najpierw filmu o produkcie bądź usłudze którą chcemy kupić? Jeśli otrzyma informację o takim filmie na papierze firmowy istnieje spora szansa, że ten materiał może go przekonać.

Papier firmowy to również idealne miejsce do prezentacji logotypów firm z którymi współpracujemy. Zdecydowanie wzmacnia to przekaż do Klienta w momencie decyzji o wyborze oferty.

3 Wizytówki

W czasach "przed Internetem" każda szanująca się firma posiadała wizytówki. Teraz wizytówki to narzędzie używane co raz rzadziej ze względu na to, że wszystkie dane kontaktowe przechowujemy w telefonie komórkowym, w komputerze bądź w chmurze. Jeśli używamy wizytówek, to warto ułatwić osobie która ją otrzyma jak najszybsze przejście danych kontaktowych pomiędzy wizytówką a telefonem komórkowym. W tym celu warto zastosować na wizytówce kod QR umożliwiający szybkie zeskanowanie danych np. z linkiem do profilu na FB.

Wyżej opisane formy marketingu nie wymagają wielkich nakładów finansowych ani tytanicznej pracy. Potrafią one jednak przynieść wymierne efekty, których, korzystając z okazji, życzymy :)

Mateusz Biernacki
Mateusz Biernacki

image

Poczuj się jak Rekin w wodzie!

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja Marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć wysoką efektywność w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu.

Ponad 100 zadowolonych Klientów, ponad 300 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Już więcej niż 9 lat spędzili użytkownicy na wykonanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć w jeden z przycisków poniżej.

 

Konfigurator Kontakt