Archetypy marki

Budowanie świadomości marki (branding) polega na stworzeniu i opowiadaniu historii o naszym produkcie czy usługach. W natłoku prostych i powtarzalnych informacji wybicie się ze swoim przekazem marketingowym wydaje się niemożliwe. Jednym z ciekawych sposobów, opisywanym m.in. przez Jacka Pogorzelskiego w artykule Archetypy marki, jest utożsamienie, a raczej personifikacja naszej marki z jednym z ogólnie znanych archetypów i dopisanie ciekawej historii.

Dlaczego? Działa tutaj święta zasada inżyniera Mamonia: "Lubię tylko te piosenki, które znam". Klienci również chcą poznać idee i zjawiska dotyczące produktu zaprezentowane tak, żeby mogli je w pełni zrozumieć.

Jakim archetypem jest Twoja firma? Wolisz być mędrcem który wszystko wytłumaczy, odkrywcą który wspólnie z Klientem dociera do nowych lądów czy czarodziejem, który za pomocą czarodziejskiej różdżki spełni każde marzenie Klienta? 

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Ponad 300 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej.

keyboard_arrow_up