Marketing dla bran偶y deweloperskiej - jak reklamowa膰 nieruchomo艣ci?

Rynek nieruchomo艣ci prze偶ywa sw贸j boom. Deweloperzy konkuruj膮 ze sob膮, wykorzystuj膮c nowoczesne technologie, wysokiej jako艣ci materia艂y budowlane oraz podwy偶szaj膮c standard wyko艅czenia. Ich sposobem na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku s膮 tak偶e dzia艂ania marketingowe. Marketing oferuje deweloperom r贸偶ne narz臋dzia do promowania inwestycji i wspomagania sprzeda偶y.

W tym artykule poka偶emy, z kt贸rych rozwi膮za艅 mo偶e skorzysta膰 bran偶a deweloperska, 偶eby osi膮gn膮膰 sukces sprzeda偶owy.

Od logo do billboard贸w - identyfikacja wizualna firmy

Pod wzgl臋dem graficznym bran偶a deweloperska zdecydowanie powinna budzi膰 du偶e zaufanie oraz odzwierciedla膰 profesjonalizm i rzetelno艣膰. Dlatego podczas projektowania wszelkich element贸w wizualnych opieramy si臋 na barwach psychologicznie wywo艂uj膮cych takie w艂a艣nie odczucia. Wi臋c o psychologii kolor贸w przeczytacie w naszym wpisie. Ponadto projektuj膮c identyfikacj臋 wizualn膮, stawiamy na przejrzysto艣膰, czytelno艣膰 oraz jako艣膰 informacji tam zawartych.

Klient, kt贸ry po przeanalizowaniu strony internetowej dewelopera nie znajdzie istotnych dla niego informacji, nie jest w stanie zaufa膰 firmie w wystarczaj膮cym stopniu. To spowoduje odrzucenie oferty ju偶 na pocz膮tku poszukiwa艅.

Inwestycja w nieruchomo艣膰 to z regu艂y bardzo du偶e przedsi臋wzi臋cie, dlatego od firm w tej bran偶y oczekuje si臋 wyj膮tkowo du偶ego profesjonalizmu.

O tym, jaki jest klucz do tworzenia skutecznych materia艂贸w graficznych, oraz o tym dlaczego warto zadba膰 o wysokiej jako艣ci materia艂y wizualne, przeczytacie w naszym poprzednim wpisie bran偶owym.

O naszych do艣wiadczeniach z identyfikacj膮 wizualn膮 w tej bran偶y opowiemy na przyk艂adzie realizacji wykonanych dla firm deweloperskich, z kt贸rymi wsp贸艂pracujemy i wsp贸艂pracowali艣my na przestrzeni ostatnich lat.

Kreacja graficzna - logo

Logo inwestycji 艢wierkowe Bielany

Prodim Developer - 艢wierkowe Bielany

W logo inwestycji 艢wierkowe Bielany chcieli艣my podkre艣li膰 zar贸wno blisko艣膰 natury, jak i nowoczesne rozwi膮zania zastosowane w budynkach. Sygnet mo偶na podzieli膰 na dwie cz臋艣ci: Dominuj膮c膮 zielon膮 鈥瀢st臋g臋鈥, formuj膮c膮 si臋 w kszta艂t drzewa oraz litery 鈥炁氣 - od 艢wierkowych Bielan, oraz szary kszta艂t domu, kt贸ry tworzy liter臋 鈥濨鈥. Ca艂o艣膰 przygotowana jest w stylu nowoczesnym oraz w barwach m贸wi膮cych o blisko艣ci natury (odcienie zieleni), oraz solidnej in偶ynierii (odcienie szaro艣ci).

Logo Wille Miejskie Krzycka

EURO-DOM - inwestycja Wille Miejskie Krzycka

Projektuj膮c logo, kierowali艣my si臋 nowoczesnym, eleganckim i minimalistycznym stylem zabudowa艅 osiedla. Odpowiednie dobraniu fontu i przemy艣lane rozmieszczenie poszczeg贸lnych element贸w podkre艣la wysok膮 jako艣膰 i presti偶 inwestycji. W logo ukryty jest r贸wnie偶 obrys budynku 艂膮cz膮cy si臋 z cyfr膮 7.

Logo Get Home Developer

Get Home Developer

W przypadku tej inwestycji postawili艣my na ekskluzywno艣膰 oraz nowoczesno艣膰. U偶yty szeryfowy font podkre艣la charakter premium oraz rzetelne podej艣cie do bran偶y, natomiast minimalistyczny gradientowy sygnet nadaje marce nowoczesno艣ci i profesjonalizmu.

Materia艂y drukowane / Billboardy

Wszelkie materia艂y drukowane (jak i te do Internetu) r贸wnie偶 musz膮 by膰 sp贸jne z systemem identyfikacji wizualnej. W przypadku 艢wierkowych Bielan zosta艂y zaprojektowane w nowoczesnym stylu pe艂nym zieleni, a w materia艂ach dla inwestycji Krzycka 73-75 analogicznie wykorzystali艣my odcienie br膮z贸w i szaro艣ci.

Materia艂y dla 艢wierkowych Bielan艢wierkowe Bielany - 艢wierkowe BielanyMateria艂y dla 艢wierkowych Bielan

Elementy kampanii offline dla 艢wierkowych Bielan. Kliknij na zdj臋cie, aby je powi臋kszy膰.

Billboard dla Willi Miejskich Krzycka
Billboard - Wille Miejskie Krzycka

Billboardy przygotowane dla inwestycji dewelopera EURO-DOM. Kliknij na zdj臋cie, aby je powi臋kszy膰.

Strona internetowa

Strona internetowa to bezdyskusyjna podstawa prowadzenia dzia艂a艅 marketingowych inwestycji.

Jak zrobi膰 funkcjonaln膮 i atrakcyjn膮 dla odbiorcy stron臋 www?

Om贸wimy to na przyk艂adzie 艢wierkowych Bielan oraz EURO-DOMu.

艢wierkowe Bielany

艢wierkowe Bielany - Strona internetowa

Strona nowego osiedla na Bielanach Wroc艂awskich odzwierciedla charakter nadany w logo. Jest przejrzysta, czytelna oraz ma nowoczesny i bliski naturze charakter. Strona powinna by膰 bogata w tre艣膰 i atrakcyjna wizualnie. Dodatkowo musi by膰 przyjazna dla odbiorc贸w i zach臋ca膰 potencjalnych klient贸w do kontaktu. Dlatego ju偶 na stronie powitalnej mamy a偶 4 miejsca, kt贸re prowadz膮 do bezpo艣redniego kontaktu z deweloperem: numer kontaktowy w lewym dolnym rogu, mo偶liwo艣膰 kontaktu przez social media nad menu, livechat w prawym dolnym rogu oraz link w menu kieruj膮cy do zak艂adki 鈥淜ontakt鈥.

EURO-DOM

Wsp贸艂praca z Euro-Dom obejmowa艂a r贸wnie偶 stworzenie g艂贸wnej strony internetowej dewelopera oraz stron dedykowanych konkretnym inwestycjom: Wille Miejskie Krzycka we Wroc艂awiu oraz Wille Parkowe w Polanicy-Zdroju.

Wille Miejskie Krzycka - Strona internetowaEURO-DOM - Strona internetowaWille Parkowe - Strona internetowa

Jak wida膰, wszystkie strony utrzymane s膮 w jednakowej stylistyce, dzi臋ki czemu odbiorcy nie maj膮 w膮tpliwo艣ci, 偶e s膮 to strony pochodz膮ce od jednego dewelopera. Podczas projektowania stron postawili艣my na minimalistyczny, nowoczesny i stonowany styl, pasuj膮cy do bran偶y deweloperskiej i przede wszystkim do charakteru oferowanych nieruchomo艣ci. Kolory, na kt贸re postawili艣my w przypadku stron EURO-DOMu to br膮zy oraz szaro艣ci. Br膮z odzwierciedla blisko艣膰 natury oraz przytulny, ciep艂y klimat Willi Parkowych, natomiast szaro艣膰 nadaje stronom nowoczesny akcent.

Zaawansowane elementy portali internetowych

Opr贸cz odpowiedniego wygl膮du zadbali艣my r贸wnie偶 o to, aby strona by艂a jak najbardziej funkcjonalna, nie przyt艂aczaj膮c przy tym wizualnie. Aby osi膮gn膮膰 efekt, wdro偶yli艣my nast臋puj膮ce rozwi膮zania:

Wybierz sw贸j wymarzony dom

Na stronie internetowej inwestycji deweloperskiej kluczowe jest, aby u偶ytkownik m贸g艂 w prosty i szybki spos贸b wyszuka膰 lokal, kt贸ry mo偶e zakupi膰. Na potrzeby tego rozwi膮zania stworzyli艣my konfigurator, w kt贸rym potencjalny klient mo偶e wyszuka膰 interesuj膮cy go lokal. Podczas przegl膮dania, towarzyszy mu legenda oraz informacje og贸lne, w kt贸rych podana jest powierzchnia, cena i status dost臋pno艣ci. Po wybraniu mieszkania otrzymuje informacje szczeg贸艂owe takie jak: ilo艣膰 pomieszcze艅 i ich metra偶, lokalizacj臋 oraz rzut.

艢wierkowe Bielany - wizualizacja budynk贸w

Wybieranie budynku przy pomocy wizualizacji.

艢wierkowe Bielany - wizualizacja budynku

Szczeg贸艂owe informacje o budynku.

Opr贸cz konfiguratora poni偶ej znajduje si臋 lista z wszystkimi domami. Mo偶na j膮 w prosty spos贸b sortowa膰 po statusie dost臋pno艣ci, powierzchni, cenie oraz ilo艣ci pomieszcze艅. Po wybraniu interesuj膮cego nas budynku przenosimy si臋 na stron臋, w kt贸rej mamy szczeg贸艂y dotycz膮ce wybranej inwestycji.

艢wierkowe Bielany - wizualizacja budynk贸w

Lista dom贸w.

Wirtualny spacer

W informacjach szczeg贸艂owych s膮 dost臋pne rzuty budynku. Jako dope艂nienie stworzyli艣my wirtualny spacer po budynku, u偶ywaj膮c wizualizacji pomieszcze艅. Dzi臋ki temu klient widzi bardzo realistyczn膮 wizualizacj臋 jego (potencjalnego) przysz艂ego domu. Po budynku mo偶emy przemieszcza膰 si臋 za pomoc膮 strza艂ek lub bezpo艣rednio przechodzi膰 poprzez wybranie pomieszczenia na dole ekranu.

艢wierkowe Bielany - wirtualny spacer

Wirtualny spacer po lokalu.

Standard wyko艅czenia

Dla ka偶dego zainteresowanego kupnem istotny jest standard wyko艅czenia. W tym celu stworzyli艣my interaktywn膮 wizualizacj臋, w kt贸rej zaakcentowane s膮 kluczowe elementy nieruchomo艣ci. W czytelny i przejrzysty spos贸b klient odkrywa istotne udogodnienia i funkcje jak np. ogrzewanie pod艂ogowe, brama wjazdowa z automatyk膮 czy pomp臋 ciep艂a.

艢wierkowe Bielany - standard wyko艅czenia

Atrakcyjna forma prezentacji informacji o standardzie wyko艅czenia.

Interaktywna mapa lokalizacji

To, czym zainteresowani s膮 potencjalni klienci, to lokalizacja. W zwi膮zku z tym stworzyli艣my interaktywn膮 map臋, na kt贸rej wskazali艣my najwa偶niejsze punkty takie jak: przystanki komunikacji miejskiej, sklepy spo偶ywcze, szko艂y oraz miejsca rekreacji.

Dzi臋ki temu rozwi膮zaniu zainteresowany mo偶e w szybki i wygodny spos贸b sprawdzi膰, co znajduje si臋 w okolicy.

艢wierkowe Bielany - mapa

Interaktywna mapa obrazuj膮ca blisko艣膰 infrastruktury us艂ugowej. Taka forma znacznie skuteczniej przemawia do klienta ni偶 prosta informacja, 偶e w pobli偶u jest wiele sklep贸w.

Daj si臋 znale藕膰 w sieci - pozycjonowanie/SEO

Zacznijmy od tego co to jest pozycjonowanie. To szereg dzia艂a艅 powoduj膮cych wy艣wietlanie si臋 strony internetowej jak najwy偶ej w wynikach wyszukiwania (Google). W du偶ej mierze opiera si臋 na optymalizacji strony pod k膮tem wyszukiwarek (SEO), a tak偶e innych dzia艂aniach, np. budowaniu popularno艣ci w internecie (link building).

O pozycjonowanie strony po艣wi臋conej nowej inwestycji deweloperskiej warto zatroszczy膰 si臋 jeszcze zanim ta strona nie powstanie. Bo o ile restauracja czy hotel b臋d膮 mia艂y zyski z pozycjonowania przez kolejnych kilkana艣cie (albo kilkadziesi膮t!) lat, o tyle nowe inwestycje deweloperskie przewa偶nie nie mog膮 czeka膰 tak d艂ugo na kupc贸w. Informacja o inwestycji powinna dotrze膰 do potencjalnych klient贸w mo偶liwie szybko.

Szczeg贸lne rozwi膮zania SEO polecane dla bran偶y deweloperskiej:

Wczesne zaplanowanie fraz kluczowych

Ustalamy, jakie frazy wpisywane w Google maj膮 zwr贸ci膰 nasz膮 stron臋. Jest to szalenie wa偶ne ju偶 na wczesnym etapie. Przed powstaniem strony mo偶na zleci膰 powstawania tekst贸w zawieraj膮cych te frazy.

  1. Dzi臋ki specjalnym narz臋dziom (m.in. Ubersuggest) mo偶emy ustali膰, na jakie frazy pozycjonuje si臋 konkurencja. Wybieramy spo艣r贸d nich tylko te istotne biznesowo dla nas (np. nowe domy we Wroc艂awiu)
  2. Mo偶na r臋cznie przejrze膰 strony konkurencji i oszacowa膰, na jakie frazy konkurencja si臋 pozycjonuje. Je艣li zauwa偶ysz wiele razy powt贸rzon膮 fraz臋, np. 鈥瀟anie mieszkania鈥 - wiedz, 偶e konkurencja na takie frazy pr贸buje si臋 pozycjonowa膰
  3. Zebrane frazy mo偶emy pr贸bowa膰 r臋cznie wyszukiwa膰 w Google i nast臋pnie obserwowa膰 1) frazy w podpowiedziach przy wpisywaniu, 2) frazy-sugestie na dole strony z wynikami, 3) frazy w tytu艂ach stron konkurencyjnych.
  4. Wszystkie zanotowane w ten spos贸b frazy mo偶emy por贸wna膰 pod k膮tem popularno艣ci w kolejnych narz臋dziach, np. bezp艂atnym Google Trends, uzyskuj膮c ostateczn膮 list臋 s艂贸w, kt贸re maj膮 by膰 w tekstach przygotowywanych na stron臋 i w dalszych etapach pozycjonowania.

Oczywi艣cie te wszystkie dzia艂ania i du偶o wi臋cej mo偶na pozostawi膰 ekspertom SEO z naszej agencji marketingowej. Posiadamy lata do艣wiadczenia w SEO i pot臋偶ne zaplecze narz臋dziowe. Zach臋camy do kontaktu przez formularz albo czat, aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej.

Wdro偶enie strony typu landing page

Jednym z istotnych czynnik贸w wp艂ywaj膮cych na wyniki wyszukiwania jest wiek domeny. Pro艣ciej m贸wi膮c - nowe strony b臋d臋 mia艂y gorsze lokaty w Google.

Dla ka偶dej nowej inwestycji deweloperskiej przewa偶nie powstaje zupe艂nie nowa strona (na nowej domenie) po艣wi臋cona wy艂膮cznie jednemu projektowi. Reklama offline inwestycji na osobnej domenie wydaje si臋 prostsza, a u偶ytkownik dostaje kompletn膮 stron臋 z ofert膮 tej jednej, wymarzonej inwestycji.

Jak wi臋c pogodzi膰 tworzenie nowej domeny z jej gorszym wynikiem w Google z racji tego, 偶e jest nowa? W bran偶y deweloperskiej czekanie dodatkowych miesi臋cy czy lat, a偶 Google 鈥瀘swoi si臋鈥 z nasz膮 stron膮, wydaje si臋 zupe艂nie nierozs膮dne.

Nasz膮 propozycj膮 jest wi臋c stworzenie w mo偶liwie kr贸tkim czasie landing page鈥檃, czyli uproszczonej wersji naszej docelowej strony. Nie b臋dzie ona zawiera艂a 偶adnych zak艂adek i bardzo szczeg贸艂owych tre艣ci, ale:

  1. b臋dzie zawiera艂a podstawowe informacje o inwestycji,
  2. taki landing page mo偶na zg艂osi膰 do Google jako now膮 stron臋,
  3. mo偶na odpowiednio wcze艣nie rozpocz膮膰 pozycjonowanie strony poprzez jej popularyzacj臋 w sieci (link building),
  4. na stronie powinna by膰 opcja zapisania si臋 na newslettera, aby u偶ytkownik m贸g艂 do niej wr贸ci膰, gdy pojawi si臋 pe艂na wersja strony.

Zatem strona typu landing page pozwala na gromadzenie potencjalnych klient贸w i zwi臋ksza skuteczno艣膰 finalnej wersji strony.

Dzi臋ki wy偶ej opisanym dzia艂aniom strona www.swierkowebielany.pl ju偶 w kilka dni po opublikowaniu znalaz艂a si臋 w TOP20 wynik贸w wyszukiwania dla najistotniejszej frazy. W czasie kr贸tszym ni偶 3 miesi膮ce od publikacji, po drobnych dzia艂aniach optymalizacyjnych zaj臋艂a stabilne wyniki w TOP10, przy olbrzymiej konkurencji, r贸wnie偶 ze strony pot臋偶nych portali z og艂oszeniami deweloperskimi funkcjonuj膮cych na rynku od kilkunastu lat. To doskona艂e wyniki zwa偶ywszy na fakt, 偶e efekty pozycjonowania nigdy nie pojawiaj膮 si臋 natychmiast.

Wykres pozycji strony

Wykres pozycji strony www.swierkowebielany.pl na istotn膮 biznesowo fraz臋 od momentu opublikowania w艂a艣ciwej wersji strony internetowej.

Cho膰 pozycjonowanie powinno by膰 procesem ci膮g艂ym (konkurencja nie 艣pi!), zaprzestanie optymalizacji nie b臋dzie skutkowa艂o natychmiastowym spadkiem wej艣膰 z Google. Co wi臋cej, dobrze zoptymalizowana strona mo偶e latami utrzymywa膰 si臋 na wysokich wynikach wyszukiwania. Inwestycja w pozycjonowanie nie polega zatem na dok艂adaniu pieni臋dzy do worka bez dna. Pozycjonowanie to jedno z najbardziej op艂acalnych 藕r贸de艂 pozyskiwania klient贸w w internecie.

Gdy podstawowy cel biznesowy istnienia strony zostanie zrealizowany, np. wszystkie domy/mieszkania znajd膮 kupc贸w, dobrze wypozycjonowana strona mo偶e sta膰 si臋 艣wietnym portfolio. Co wi臋cej, mo偶emy j膮 wykorzysta膰 do pozycjonowania naszych nowych inwestycji, co dodatkowo zwi臋kszy pozycj臋 promowanej w ten spos贸b (praktycznie za darmo!) kolejnej strony internetowej (link building).

Reklama w sieci - Facebook i Google Ads

Planuj膮c dzia艂ania marketingowe dla inwestycji deweloperskiej, nie zapominajmy o kampaniach reklamowych prowadzonych w Internecie. Do dyspozycji mamy Google i Facebook Ads.

Korzystanie z kampanii w sieci pozwala na:

  • tworzenie przyci膮gaj膮cych uwag臋 kreacji reklamowych - tekstowych, jak i graficznych;
  • docieranie do nowych potencjalnych klient贸w, kt贸rzy szukaj膮 w sieci mieszkania lub domu;
  • dzia艂ania remarketingowe za pomoc膮 reklam przypominaj膮cych o wizycie na stronie;
  • precyzyjne kierowanie reklam dzi臋ki ustalaniu grupy docelowej ze wzgl臋du na kryteria wieku, p艂ci, lokalizacji (Google Ads), a tak偶e dodatkowo m.in. zainteresowa艅, statusu zwi膮zku, zmiany miejsca zamieszkania (Facebook Ads);
  • dok艂adne okre艣lanie i kontrolowanie bud偶etu, kt贸ry chcemy po艣wi臋ci膰 na dzia艂ania w sieci;
  • optymalizowanie ustawie艅 kampanii, aby osi膮ga膰 jak najwi臋cej warto艣ciowych konwersji od os贸b, kt贸re mog膮 okaza膰 si臋 naszymi klientami;
  • wybieranie s艂贸w kluczowych, na kt贸re chcemy wy艣wietla膰 reklamy - dok艂adne zaplanowanie fraz zwi臋ksza szanse na dotarcie z przekazem do os贸b, kt贸re s膮 realnie zainteresowane kupnem domu lub mieszkania w danej okolicy;
  • dost臋p do przejrzystych statystyk dzia艂ania kampanii, przez co mierzenie efekt贸w jest bardzo 艂atwe.

Google i Facebook oferuje swoim u偶ytkownikom r贸偶ne warianty reklamy i jej kreacji, jednak nasze do艣wiadczenie podpowiada, 偶e najlepiej w promowaniu inwestycji deweloperskich sprawdzaj膮 si臋 reklamy remarketingowe, w sieci wyszukiwania (Google Ads) oraz reklamy na Facebooku. Te ostatnie wy艣wietlaj膮 si臋 g艂贸wnie w aktualno艣ciach, np. zach臋caj膮ce do odwiedzenia strony WWW (Website Visistors Ads) lub reklamy w formie post贸w z dopiskiem 鈥渟ponsorowany鈥 (Boosted Posts).

Reklama osiedla 艢wierkowe Bielany

Reklama osiedla 艢wierkowe Bielany.

Social media

Social media w dzia艂aniach marketingowych dla bran偶y deweloperskiej to przede wszystkim narz臋dzie, kt贸re pozwala trafia膰 do odbiorc贸w z naj艣wie偶szymi informacjami o inwestycji. Prowadzenie fanpage鈥檃 na Facebooku to szybki spos贸b na docieranie z komunikatami i zdj臋ciami do potencjalnych klient贸w. Publikowane posty pomog膮 przekaza膰 informacje np. o rozpocz臋ciu sprzeda偶y, pokaza膰 post臋py budowy, przedstawi膰 informacj臋 o standardzie dom贸w i mieszka艅. Tre艣ci publikowane na fanpage鈥檜 mog膮 te偶 dotyczy膰 zalet okolicy, w kt贸rej powstaje inwestycja - blisko艣ci plac贸wek medycznych, sklep贸w, komunikacji publicznej, etc.

Warto pami臋ta膰, 偶e opublikowane posty mo偶emy tak偶e u偶y膰 we wspomnianych wcze艣niej Facebook Ads.

Fanpage to tak偶e dodatkowy kana艂 bezpo艣redniej komunikacji. Osoby, kt贸re znalaz艂y si臋 na profilu inwestycji, cz臋sto zostawiaj膮 komentarze, w kt贸rych zadaj膮 pytania lub prosz膮 o kontakt. Tak samo messenger traktowany jest przez nich w tym przypadku jak skrzynka mailowa. Wiadomo艣ci wysy艂ane na messengera oraz zostawiane w komentarzach to wielka warto艣膰 dla procesu sprzeda偶y, dlatego fanpage inwestycji nie powinien by膰 traktowany jako miejsce, na kt贸rym publikujemy jedynie tre艣ci. Ponadto odpisywanie na pozostawione komentarze to prosty spos贸b na dotarcie do wi臋kszej ilo艣ci os贸b.

Prowadz膮c social media inwestycji deweloperskich, r贸wnie偶 musimy trzyma膰 si臋 sp贸jnego systemu identyfikacji wizualnej, aby u偶ytkownik, kt贸ry ze strony internetowej przejdzie na nasze media spo艂eczno艣ciowe, nie by艂 zdezorientowany zmian膮 charakteru wizualnego prezentowanych tre艣ci. Kolorystyka, font oraz elementy kluczowe powinny by膰 jednoznacznie uto偶samiane z ca艂okszta艂tem przedsi臋biorstwa.

Grafika na social mediaGrafika na social media 艢wierkowe Bielany

Grafiki na social media.

Podsumowanie: Kt贸ry spos贸b dotarcia do klient贸w jest najwa偶niejszy?

Jak wida膰, deweloperzy mog膮 inwestowa膰 w zdywersyfikowane formy promocji. Warto pami臋ta膰, 偶e dzia艂ania marketingowe w bran偶y nieruchomo艣ci powinny odbywa膰 si臋 tak samo offline (materia艂y drukowane, sprzeda偶 bezpo艣rednia, billboardy), jak i online (kampanie w sieci, social media, strona internetowa). Aby odnotowywa膰 najwi臋ksze sukcesy w promocji inwestycji, nie polegaj wy艂膮cznie na jednym rodzaju reklamy.

Zainwestuj w funkcjonaln膮 stron臋 internetow膮, efektywne reklamy w sieci, atrakcyjne social media, zbudowanie kilku kana艂贸w komunikacji, a tak偶e w billboardy i inne dzia艂ania offline.

Te kana艂y wzajemnie si臋 uzupe艂niaj膮. Jednocze艣nie dzi臋ki ich pot臋偶nej r贸偶norodno艣ci mo偶esz spa膰 spokojne. Problem z jednym z kana艂贸w (np. spadek w Google czy usterka billboardu) nie ograniczy istotnie liczby nowych klient贸w.

Czy aby wprowadzi膰 te wszystkie rozwi膮zania, trzeba szuka膰 wsparcia w r贸偶nych agencjach marketingowych? Nie, je偶eli skontaktujesz si臋 z nami! Skorzystaj z czatu lub formularza kontaktowego, a przedstawimy Ci skuteczn膮 ofert臋 dla Twojej inwestycji.

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na nasz膮 efektywno艣膰 sk艂ada si臋 ponad 10-letnie do艣wiadczenie, stale rozwijaj膮ca si臋 kadra specjalist贸w i rzetelne oraz uczciwe podej艣cie do Klienta. Wiemy jak osi膮gn膮膰 za艂o偶one cele w b艂臋kitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klient贸w, ponad 2 000 przeszkolonych os贸b, ponad 500 tys. z艂 obs艂ugiwanego w roku bud偶etu w kampaniach PPC. Sumuj膮c wszystkie dane, u偶ytkownicy sp臋dzili ju偶 艂膮cznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ci膮gle ma艂o. Nie uznajemy kompromis贸w. Dlatego warto klikn膮膰 jeden z przycisk贸w poni偶ej i um贸wi膰 si臋 na wizyt臋 we Wroc艂awiu, K艂odzku lub na spotkanie online.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up