8 skutecznych rozwiązań dla firm z branży stolarki okiennej i producentów drzwi

Jeszcze do niedawna wszystkim wydawało się, że niektóre branże na zawsze pozostaną w sferze sprzedaży stacjonarnej. Jedną z nich jest branża stolarki okiennej i drzwiowej (stolarki otworowej). Pandemia COVID-19 mocno zmieniła miejsce podejmowania decyzji konsumentów (sprawdź, czym jest ZMOT) i zmusiła większość branż do przeniesienia się do Internetu. Nauczyło nas to, że nie warto skupiać się tylko na jednym kanale dotarcia do Klientów i zaniedbywać wszystkie inne możliwości.

W tym trudnym czasie wiele firm napotkało przeszkody nie tylko ze strony spowolnienia rynku, ale także przez niedociągnięcia techniczne. Brak livechatu na stronie, niedziałający lub nieistniejący sklep internetowy, pominięcie przedstawienia szczegółowej oferty na stronie mocno utrudniło efektywny kontakt z potencjalnym klientem. W momencie, kiedy jakiekolwiek bezpośrednie kontakty i spotkania z ludźmi są zdecydowanie mniej swobodne, należy zadbać, aby jak najwięcej działań przenieść do Internetu lub na inne kanały, które wciąż będą gwarantowały ten sam poziom dostępności usług i produktów.

Przeczytaj, na co warto zwrócić uwagę w marketingu dla firm z branży stolarki okiennej i drzwiowej.

Daj Klientowi swobodę wyboru - Konfigurator drzwi

Jeden z naszych klientów w swojej ofercie posiadał aż 380 bilionów wariantów drzwi. Cena wyliczana była na podstawie specjalnego arkusza kalkulacyjnego, który obsługiwany był przez dystrybutorów, architektów, dział sprzedaży oraz samego producenta. Takie rozwiązanie wiązało się z licznymi problemami np.:

  • Skomplikowana obsługa,
  • Potrzebne szkolenie dla osoby, która może tworzyć wyceny,
  • Przy każdej zmianie w cenniku, nowa wersja musiała zostać rozesłana do wszystkich osób z niego korzystających,
  • Długi czas tworzenia wyceny.

Dzięki wdrożeniu konfiguratora online udało się nam uruchomić aplikację, która rozwiązała wszystkie te problemy oraz otworzyła nowe możliwości.

Na stronie avanport.pl/konfigurator możecie zobaczyć nasze rozwiązanie. Jest nim konfigurator drzwi. Pozwala on w 11 krokach dokonać wyceny. W pełni automatycznie! W łatwy intuicyjny sposób prowadzi użytkownika przez wszystkie etapy, dodatkowo w czasie rzeczywistym wyświetlając symulację wyglądu drzwi na ekranie. Takie rozwiązanie posiada dodatkowe korzyści jak np.:

  • Możliwość wyceny online przez klienta bez potrzeby kontaktu ze specjalistą,
  • Informacja o wycenie jest od razu możliwa do wydruku wraz z podglądem,
  • Informacja o wycenie jest przesyłana do klienta na skrzynkę e-mail oraz do systemu,
  • Wdrożone zmiany są automatycznie dostępne dla wszystkich użytkowników,
  • Zwiększenie ruchu na stronie producenta o 25%,
  • Budowanie podglądu w czasie rzeczywistym,
  • Zbieranie informacji o wycenach oraz klientach w jednym miejscu,
  • Wiele wersji językowych,
  • Obsługa wielu walut.
Konfigurator drzwi na stronie internetowej

Konfigurator drzwi Avanport

Wdrożenie takiego systemu odbyło się poprzez przekazanie nam arkusza kalkulacyjnego, z którego korzystano do tej pory przy wycenach. Następnie został przygotowany model aplikacji tak, aby poznać wszystkie procesy biznesowe (więcej o modelowaniu aplikacji możesz przeczytać tutaj). Dzięki temu udało nam się w pełni odwzorować wszystkie zależności, co dało niesamowitą liczbę 380 bilionów kombinacji.

E-commerce w Twojej firmie - Konfigurator okien ze sklepem

Otwórz się na świat e-commerce! Na poprzednim przykładzie widzieliśmy, jak wiele możemy zyskać, dzięki wprowadzeniu prostego systemu wyceny naszych produktów. A co jeżeli chcielibyśmy je sprzedawać przez internet?

Standardowy sklep internetowy nie znajdzie tutaj niestety zastosowania. Jeden z naszych klientów w swojej ofercie posiadał 2 miliony wariantów okien. W zwykłym sklepie internetowym nasz klient musiałby odnaleźć się pomiędzy nimi wszystkimi. Takie rozwiązanie na pewno nie byłoby przyjazne użytkownikowi.

Dlatego zaproponowaliśmy stworzenie konfiguratora, dzięki któremu w czterech prostych krokach możemy znaleźć okno, którego potrzebujemy oraz dodać je do koszyka.

Wprowadzenie takiego systemu dało nam szereg korzyści np.:

  • Skrócenie czasu wyceny średnio o 20 minut,
  • Możliwość wyceny online przez klienta bez potrzeby kontaktu ze specjalistą,
  • Zbudowanie nowego kanału sprzedaży,
  • Możliwość łatwego skalowania marki,
  • Otworzenie się na rynki zagraniczne.

Warto wspomnieć, że nasze rozwiązanie było jednym z pierwszych na rynku. Od czasu wprowadzenia systemu obserwujemy stały naturalny wzrost użytkowników. W tym momencie wynosi on około 30%, co oznacza, że jest to jedna z najszybciej rozwijających się branż sprzedaży przez internet.

Stworzenie takiego systemu odbywało się w nieco inny sposób niż w przypadku konfiguratora drzwi. Nie było tutaj zależności pomiędzy wariantami a jedynie czysta wycena dla każdej z opcji. Dlatego też nasz system pozwala na wgranie nowych produktów i cenników przy użyciu plików CSV, z których korzysta producent.

Zobacz prezentację działania przygotowanego przez nas konfiguratora:

Pamiętaj o partnerach biznesowych - Strony dla dystrybutorów

Będąc producentem stolarki okiennej i/lub drzwi, posiadasz pewnie sieć dystrybutorów. Każdy z nich posiada pewnie swoją stronę internetową, dzięki której może prezentować swoim klientom aktualną ofertę. Takie rozwiązanie niesie jednak dla niego pewne wady:

  • Wysokie koszty zbudowania oraz utrzymania strony,
  • Potrzeba aktualizacji oferty przy każdej zmianie od producenta,
  • Potrzeba aktualizacji cenników przy każdej zmianie od producenta.

Na te problemy również znaleźliśmy rozwiązanie! Stworzyliśmy system tworzenia stron dla dystrybutorów, który pozwala każdemu z nich prowadzić własną stronę, jednocześnie korzystając z aktualnej oferty producenta. Takie rozwiązanie pozwala między innymi na:

  • Stworzenie unikalnej strony dystrybutora,
  • Zmianę cennika dla wszystkich dystrybutorów jednocześnie,
  • Zmianę oferty dla wszystkich dystrybutorów,
  • Możliwość korzystania z konfiguratora okien na stronie dystrybutora,
  • Możliwość korzystania z konfiguratora drzwi na stronie dystrybutora,
  • Możliwość podpięcia własnej domeny pod stronę dystrybutora,
  • Strona dostępna w wielu językach,
  • Każdy z dystrybutorów może ustawić własną walutę oraz marżę dla produktów,
  • Każdy z dystrybutorów może dodać własną ofertę niezależną od producenta.

Ta technologia daje proste i tanie w utrzymaniu rozwiązanie dla naszego dystrybutora, a jednocześnie pozwala nam na bycie jego partnerem biznesowym na długi czas.

Stwórz przestrzeń dla Klientów - Social media

Mówiliśmy o tym, że nie warto zawierzać całej działalności firmy tylko jednemu kanałowi. Jednym z obowiązkowych, ale także ewentualnie awaryjnych rozwiązań, jest prowadzenie social mediów. Stanowią one nie tylko informowanie odbiorców o ofercie, produktach, usługach, zmianach, ale także stanowią dodatkową ścieżkę kontaktu z Klientem.

Publikowane treści w przypadku kont firm z branży stolarki okiennej i drzwiowej powinny cechować się kilkoma istotnymi cechami. Najwięcej uwagi należy poświęcić atrakcyjności wizualnej grafik oraz wartości tekstów.

Jeżeli chodzi o grafiki, dobrym rozwiązaniem jest stosowanie szablonów, które są spójne pod względem kolorystycznym z marką. Jeżelii strona utrzymana jest w danej palecie barw, nie eksperymentujmy w przypadku treści udostępnianych na social mediach. To również działanie na korzyść budowania spójności i tożsamości marki.

Treści przede wszystkim powinny bazować na eksperckich informacjach. Chodzi o zbudowanie wizerunku firmy, która, zna się na rzeczy. Dostarczaj odbiorcom rzetelnej wiedzy, dziel się doświadczeniem i przydatnych, praktycznych informacji, np. na temat wyboru drzwi i okien odpowiednich do danego mieszkania czy domu.

Aby nawiązać komunikację oraz zmotywować do aktywności na fanpage’u, dobrym rozwiązaniem jest organizowanie konkursów. Zadanie pytania konkursowego, na które uczestnicy konkursu odpowiadają w komentarzach to sytuacja win-win - użytkownicy biorą udział w grze o atrakcyjne nagrody, a zostawianie komentarze budują zasięg (efektem tego jest dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców). Dodatkowo nie zapominaj o odpowiadaniu swoim odbiorcom - wejdź z nimi w dialog!

Nie pomijamy także o prowadzenia kanału na YouTube i udostępnianiu materiałów wideo na Facebooku czy Instagramie. Jako przykład podamy jedną ze zrealizowanych serii "Czy wiesz, że…", w której prezentowane były przydatne ciekawostki o oknach i ich montażu. Materiały audiowizualne to świetny pomysł na przystępne przekazywanie pozornie skomplikowanych treści.

Zadbaj o wizerunek - identyfikacja wizualna firmy

Kupujemy oczami, więc jeżeli coś wygląda profesjonalnie i estetycznie, to zdobywa zaufanie odbiorców. Jeśli chcesz, aby Twoja firma była postrzegana jako godna zaufania i znająca się na tym, co robi, musisz zadbać o punkty styku z klientem. Czym one są? Są to wszystkie płaszczyzny, na których klient może do nas dotrzeć, czyli np. nasz profil na Facebooku, strona internetowa czy chociażby lokalne biuro.

Najskuteczniejszym sposobem na zapewnienie sobie odpowiedniego wizerunku naszej marki będzie zadbanie o nasz System Identyfikacji Wizualnej, czyli zaprojektowanie spójnego systemu wizualnego - m. in. logotypu, strony internetowej, papieru firmowego, wizytówek, Key Visuala, czyli ogólnie określając sposobu, w jaki komunikujemy się wizualnie z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Więcej o temacie systemu identyfikacji wizualnej napisaliśmy tutaj.

Świerkowe Bielany - logo
Świerkowe Bielany - katalog

Zaprojektowane przez nas elementy wykorzystujące System Identyfikacji Wizualnej marki Świerkowe Bielany. Katalog jest spójny graficznie z logiem, stroną internetową i innymi elementami wykorzystywanymi do promocji osiedla. Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Do elementów identyfikacji wizualnej Twojej firmy należą też outdoorowe reklamy, czyli billboardy. Atrakcyjna kreacja graficzna oraz trafny komunikat na reklamie, która zajmie miejsce w strategicznej lokalizacji, są w stanie zagwarantować większe zainteresowanie oraz świadomość marki, zwłaszcza w lokalnym środowisku.

Idealny Wzrok - billboard
Migród - billboard

Bilboardy zaprojektowane przez naszą agencję. Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Nie zapominajmy także o innych materiałach potrzebnych do prowadzenia marketingu offline. Katalogi ze specyfikacją i prezentacją Twojej oferty produktów, wizytówki, gadżety firmowe (kubki, kalendarze, notesy, długopisy, etc.) to absolutny must-have w Twojej firmie. Pomagają Ci one podczas sprzedaży bezpośredniej, gdy masz możliwość spotkać się z Klientem. Wszystkie „fizyczne” materiały dla Klientów i partnerów biznesowych są dodatkowym narzędziem w umacnianiu świadomości marki.

Wizytówki firmy Matplast

Wizytówki firmy Matplast.

Podkładka pod myszkę dla Kredyt Inkaso

Podkładka pod myszkę dla Kredyt Inkaso.

Ulotki promujące nowoczesny portal biegowy Ebiegi.pl

Ulotki promujące nowoczesny portal biegowy Ebiegi.pl.

Grafika do wykorzystania w mediach społecznościowych pizzerii Pizza Pany Grafika do wykorzystania w mediach społecznościowych pizzerii Pizza Pany.

Ponadto, wysokiej jakości prezentacja graficzna firmy pozwoli pozyskać więcej klientów. Jest to naturalnym efektem tego, o czym pisaliśmy wyżej - ludzie, którzy uznają naszą firmę za godną zaufania, naturalnie będą ją polecały kolejnym osobom, zadziała tzw. marketing szeptany.

Skieruj kampanie reklamowe Google Ads do odpowiedniej grupy docelowej

Jeśli sprzedajesz okna na Dolnym Śląsku, Twoje reklamy powinny się wyświetlać wyłącznie mieszkańcom tego regionu. Dzięki targetowaniu reklam w Google Ads to Ty decydujesz, do kogo mają trafić informacje o Twojej firmie. Ponadto dzięki dywersyfikacji możesz wyświetlić inną reklamę ludziom młodym a inną emerytom itd. Możliwość dostosowania kreacji graficznej do grupy docelowej to potężna przewaga kampanii reklamowych Google Ads nad standardową reklamą, np. w telewizji.

Dotarcie z reklamą do konkretnych grup odbiorców jest potężnym narzędziem w Twoich rękach. Dzięki niemu reklamę restauracji Vapiano wyświetlaliśmy wyłącznie osobom, które przebywały w obrębie centrum handlowego Wroclavia, w najbliższej okolicy lokalu.

Twoja firma też może docierać wyłącznie do wymarzonej grupy klientów, tej która najchętniej zareaguje na Twój przekaz, np. ograniczając zasięg reklam do osób spełniających te kryteria:

  • interesujących się budową domów lub ich remontami
  • będących mieszkańcami konkretnego powiatu

Pamiętaj, że kampanie reklamowe możesz kierować także do osób z zagranicy. Dlatego jeśli chcesz, aby mieszkaniec Wiednia kupił Twoje okna, nie musisz się uciekać do zakupu billboardu przy autostradzie prowadzącej do miasta! Poza tym nie wiesz, ile osób zobaczyłoby billboard, a Google Ads zbiera dokładne dane na temat skuteczności Twoich reklam. Przekłada się to na jeszcze bardziej skuteczne targetowanie, a zatem więcej odsłon, więcej danych, lepsze docieranie do klienta - i tak w kółko.

Ponadto za sprawą remarketingu możesz zachęcić do powrotu na Twoją stronę tych użytkowników, którzy wcześniej ją odwiedzili. Korzystasz z tego, że potencjalny klient zna Twoją markę, klient zaś łatwo może powrócić do niedokończonych zakupów.

Dzięki tym i wielu innym zaletom kampanii reklamowych Google Ads możesz skutecznie zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) w reklamę. Dowiedz się więcej o kampaniach reklamowych Google Ads.

Utrzymaj kontakt z klientem kupującym zdalnie

Chyba już nikogo nie trzeba przekonywać, że nie każda wizyta klienta w salonie musi się odbywać w standardowej, stacjonarnej formie. Obostrzenia związane z pandemią wymusiły na wielu branżach wypracowanie sposobów kontaktu, które nie wymagają wychodzenia z domu. Okazuje się, że taki sposób komunikacji może być uzasadniony nie tylko epidemicznie, ale też biznesowo.

Jak w branży stolarki okiennej i producentów drzwi można zachować kontakt z klientem, który jest po drugiej stronie monitora?

Uruchom czat na stronie

Czat na stronie, tzw. livechat, pozwoli klientowi uzyskać odpowiedzi na krótkie, często mało zobowiązujące pytania, które zadałby, będąc w salonie. Tak jak i podczas wizyty stacjonarnej, rozmowa z doradcą może rozwiać wątpliwości klienta i ostatecznie przekonać go do zakupu.

Live Chat na stronie internetowej

Przykład czatu na stronie RekinySukcesu.pl

Zalety czatu on-line:

  • jest łatwy do wdrożenia na każdej stronie,
  • możliwy jest szeroki wybór rozwiązań, od prostych i darmowych (np. Smartsupp), po potężne narzędzia z rodziny marketing automation (np. User),
  • utrzymujesz kontakt z klientem - względnie niskim kosztem,
  • budujesz pozytywny wizerunek marki, która dba o potrzeby klientów,
  • szybko rozwiązujesz problemy techniczne użytkowników i nie dopuszczasz, by stały się one przyczyną rezygnacji z zakupu,
  • możesz zaoferować dodatkowe produkty i usługi.

Kontakt z prawdziwym konsultantem nie oznacza, że czatu nie możesz zautomatyzować, np. odpowiadając w nim na najprostsze i najczęstsze pytania. Zaoszczędzisz w ten sposób czas swój i klienta. Pamiętaj, że najtańszy (i często najskuteczniejszy!) handlowiec to automatyzacja marketingu!

Przygotuj się do dłuższej rozmowy on-line dzięki aplikacji Zoom

Tam, gdzie nie wystarczy czat, warto wykorzystać możliwość nawiązania połączenia głosowego, a nawet wideo. Z pomocą przychodzi aplikacja Zoom, która jest:

  • darmowa (z pewnymi ograniczeniami, gdy rozmawia więcej osób),
  • prosta w obsłudze (klient połączy się z Tobą po kliknięciu linku),
  • wieloplatformowa - dostępna na wszystkich popularnych systemach operacyjnych, w tym na telefonach,
  • wydajna - nie zużywa wielu zasobów urządzenia, przesyła obraz i dźwięk w rewelacyjnej jakości,
  • daje możliwość udostępnienia ekranu.

Nawiązanie połączenia audio-wideo stwarza dodatkowe możliwości względem stacjonarnej wizyty - np. klient może pokazać na żywo usterkę w oknie, albo miejsce, gdzie chce zamontować drzwi. W ten sposób możesz oszczędzić czas, który poświęciłbyś na diagnostykę usterki w serwisie lub tworzenie wizualizacji dla klienta.

Połączenie audio-wideo będzie również pomocne przy rozmowach z partnerami biznesowymi. Negocjacje możecie sfinalizować podpisaniem umowy również bez wychodzenia z domu, np. za pomocą Adobe Sign. Przeczytaj o Adobe Sign i innych narzędziach, które są przydatne w pracy na odległość.

Zaproś klienta na wirtualne spacery 360 stopni

Wykonane realizacje możesz przedstawić nie tylko w formie zdjęć, ale także w formie trójwymiarowej wycieczki. Koszty zabrania klienta na budowę, gdzie montowane są oferowane przez Ciebie okna, byłyby ogromne. Wystarczy za to tylko raz stworzyć możliwość spaceru 3D po jakimś obiekcie, a każdy kolejny taki spacer nie będzie obciążał Cię czasowo ani finansowo.

Taką wycieczkę 3D możesz zrealizować na 2 sposoby:

  1. Zaangażowanie zewnętrznej firmy, która realizuje wirtualne spacery 3D po biurach i innych obiektach, możliwe do umieszczenia na Twojej stronie. Klient będzie mógł sam chodzić np. po terenie budowy i podziwiać Twoje nowoczesne drzwi.
  2. Nagranie filmu w technologii 360 stopni i umieszczenie go na stronie poprzez YouTube. Przy pomocy odpowiedniego sprzętu możesz nagrać film, w którym użytkownik może sam decydować, w którą stronę spogląda. Film taki możesz zostać również odtworzony przy pomocy gogli VR (skrót od: wirtualna rzeczywistość). W ten sposób klient może zwiedzić każdą Twoją realizację i niewiele będzie się to różniło od rzeczywistej wizyty. Stanowisko do wirtualnego zwiedzania realizacji przy pomocy gogli VR możesz też otworzyć w stacjonarnym salonie.

Wirtualne spacery wymagają początkowej inwestycji, za to ich utrzymanie nie powinno Cię jakkolwiek istotnie obciążać. Zatem raz stworzone będą przynosiły wyłącznie zyski.

Zaistniej w wynikach wyszukiwania - zadbaj o pozycjonowanie/SEO

Jeśli chcesz, aby klienci łatwo znajdowali Cię w internecie, konieczne jest zadbanie o dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania - tj. o pozycjonowanie. Pozycjonowania dokonujemy w dużej mierze dzięki optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek (SEO).

Do tego, jak ważna jest wysoka lokata w wynikach wyszukiwania, zapewne nie trzeba Cię przekonywać. Im wyższe miejsce w wynikach, tym większa szansa, że użytkownik Cię odwiedzi. Nieobecność na pierwszych 10 miejscach (na pierwszej stronie wyników) praktycznie dyskwalifikuje Cię z walki o klientów. A na pewno znacznie ją utrudnia.

W Polsce 95-98% użytkownik korzysta z Google, stąd pozycjonowanie jest ściśle skoncentrowane na tej wyszukiwarce. Działania zwiększające pozycję w Google na ogół zwiększają również pozycję w innych tego typu usługach, takich jak Bing.

Obecność w wyszukiwarce, np. Google, jest i zawsze będzie darmowa. Choć można w niej wykupić reklamę, wyższej pozycji w wynikach nie da się kupić. Z regułe konieczne są jednak takie działania na stronie, które przyniosą nam wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, a zatem większą liczbę potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie/SEO należy zacząć od analizy sytuacji biznesowej firmy i tego, jak wyszukują nas klienci i jak chcemy być wyszukiwani. Spójrz na poniższy przykład:

Analiza fraz w Google Trends

Względna częstość wyszukiwania fraz “okna pcv” i “okna pvc” w wyszukiwarce Google
Choć poprawny skrót polichlorku winylu to PVC, w “polskim internecie” dominują zapytania o okna PCV. Warto być tego świadomym już na etapie pisania tekstów na stronę internetową. W przypadku branży stolarki okiennej i producentów drzwi szczególnie ważne jest, aby upewnić się, jak społeczeństwo nazywa Twoje produkty - być może inaczej niż się przyjęło mówić w żargonie branżowym.

Gdy wiesz, jak na jakie słowa chcesz być znajdowany, zadbaj o właściwą treść na stronie. Właśnie na podstawie treści wyszukiwarka podejmuje decyzję, na jakie frazy będziesz się pozycjonować. Treść powinna być jednocześnie przyjazna dla użytkownika, jak i odbierana przez algorytm wyszukiwarki jako pasująca do konkretnego zapytania (tj. zawierająca słowa, na które chcesz być znajdowany).

Wyszukiwarka Google wykorzystuje kilkaset informacji dotyczących strony i na tej podstawie podejmuje decyzję, która strona pojawi się wyżej w wynikach. Oto kwestie, o które warto zadbać w pierwszej kolejności, aby Twoja strona miała istotnie lepsze lokaty w Google:

  • bezpieczeństwo użytkowników - wdrożenie protokołu HTTPS,
  • dostosowanie strony do urządzeń mobilnych,
  • krótki czas wczytywania i stabilne działanie strony,
  • obecność linków do nas np. na stronach naszych partnerów handlowych,
  • odpowiednie wyeksponowanie na stronie linków do zakładek, które mają być, znajdowane w wyszukiwarce.

Ponieważ algorytmy wyszukiwarek się zmieniają, a konkurencja nie śpi, pozycjonowanie powinno być procesem ciągłym. I choć pierwsze efekty działań SEO mogą być widoczne już po kilku dniach, na istotne efekty trzeba poczekać najczęściej co najmniej kilka miesięcy. Warto jednak zadbać o SEO, gdyż jak wspomnieliśmy, za samo pojawianie się w wyszukiwarce nie płacimy.

Podsumowanie

W każdej sytuacji warto dywersyfikować kanały dotarcia do Klienta. Bowiem każdy kanał możesz prędzej czy później utracić - np. wizyty stacjonarne w Twoim salonie mogą zostać ograniczone przez niespodziewany remont chodnika. Nie można polegać wyłącznie na jednym sposobie dotarcia do Klienta.

Przeniesienie działalności do Internetu jest szalenie ważnym krokiem w rozwoju firmy, jednak i na tym poziomie warto różnicować sposoby dotarcia - np. stawiając zarówno na pozycjonowanie w wyszukiwarce, media społecznościowe (jak Facebook), jak i na reklamy. Tutaj również warto stawiać na różnorodność, pozycjonując się na różne frazy, docierając do różnych grup odbiorców i w różnych mediach społecznościowych, stosując różnorodne reklamy.

W naszej agencji marketingowej pracuje sztab specjalistów, którzy zajmą się oddzielnie każdym z tych zagadnień. Stworzą dla Twojej firmy w pełni funkcjonalną stronę/aplikację internetową, zadbają o jej dobre wyniki w wyszukiwarce Google i skuteczne reklamy. Dzięki ścisłej współpracy patrzymy na każdego Klienta całościowo, dlatego strona WWW, profil w mediach społecznościowych i reklamy są ze sobą spójne.

Czy zrealizowanie tych wszystkich rozwiązań i działań przez jedną agencję jest możliwe? Jak najbardziej! Na marketingu w internecie zjedliśmy zęby (zobacz nasze realizacje).

Przekonaj się sam/sama i napisz do nas na czacie lub przez formularz kontaktowy, a rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości! Do usłyszenia!

keyboard_arrow_up

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up