Strona www producenta materiałów budowlanych

Sievert to renomowany producent materiałów i chemii budowlanej. Wieloletnie doświadczenie firmy (działa ona od 1919 roku) pozwoliło jej wypracować bezkompromisowe produkty stosowane w budownictwie.

Dla firmy Sievert przygotowaliśmy użyteczną stronę internetową, stworzoną przede wszystkim z myślą o tych obecnych i potencjalnych kontrahentach przedsiębiorstwa. Strona zawiera szczegółowy katalog produktów i obszerną galerię realizacji. Wyposażyliśmy ją w udogodnienia dla klientów biznesowych spółki. Za sprawą interaktywnej mapy z łatwością można nawiązać połączenie z odpowiednim działem handlowym. Zaś system powiadomień PUSH świetnie sprawdza się jako dodatkowy kanał dotarcia do klienta.

Strona została zintegrowana ze specjalistycznym oprogramowaniem marketingowym, które analizuje odwiedzających ją użytkowników. Pozwala to firmie Sievert na zastosowanie wysoce spersonalizowanego marketingu, skierowanego do konkretnych firm i osób, o bardzo dużym współczynniku konwersji. Ponadto wdrożyliśmy standardowe narzędzia analityczne takie jak Google Analytics czy system map cieplnych i rejestracji zachowania użytkowników. Dzięki temu możemy monitorować skuteczność strony i stale ją ulepszać, aby coraz skuteczniej docierać do nowych i obecnych partnerów firmy Sievert.

0 20%

Tyle wynosi współczynnik konwersji

0 25%

O tyle wzrósł czasu trwania sesji użytkownika

0 3

Tyle razy został zmniejszony czas ładowania strony

0 96

Tyle punktów uzyskała strona w testach PageSpeed Insights

Podgląd realizacji
Realizacja agencji marketingowej RekinySukcesu.pl

Zaawansowana strona internetowa

Strona marki Sievert jest responsywna, co oznacza, że dostosowuje się do wielkości ekranu użytkownika - od małego smartfona po monitor 4k. Mniejsze urządzenie nie oznacza mniejszych możliwości strony - zadbaliśmy o to, by każdy użytkownik miał dostęp do tej samej treści.

Ponadto strona WWW została umieszczona na wydajnym, zarządzanym przez nas serwerze. Spełnia ona wyśrubowane wymagania Google’a dotyczące jej wydajności. Czas wczytywania (wskaźnik LCP) mierzony u znacznej większości użytkowników nie przekracza 2,5s. Co więcej, za sprawą technologii AMP (ang. przyspieszone strony mobilne), artykuły blogowe, do których użytkownicy przechodzą w wyszukiwarki Google, otwierają się niemalże natychmiast.

Tak przygotowana strona jest komfortowym narzędziem w ręku (potencjalnych) klientów marki Sievert oraz jest doceniana przez wyszukiwarkę Google, w której zajmuje wysokie lokaty.

Dopracowane funkcjonalności dopięte na ostatni guzik

Strona www powinna być spójna z systemem identyfikacji wizualnej firmy oraz wyposażona we wszystkie potrzebne rzeczy dla konkretnego odbiorcy. Nie inaczej jest w tym przypadku! Sama przejrzystość strony może nie wystarczyć, aby spełniała swoją biznesową rolę. Zobacz, jakie czynności podjęliśmy w tym celu.

 Interaktywna mapa

Interaktywna mapa

Strona zawiera interaktywną mapę, która po kliknięciu w konkretny segment wyświetla dane kontaktowe dla danego regionu.

System aktualności

System aktualności

Zaimplementowaliśmy rozwinięty system aktualności, do którego zaimportowaliśmy wszystkie wpisy z poprzedniej witryny. Wpisy są wczytywane w sposób asynchroniczny (czyli dokładnie taki, w jaki np. Facebook prezentuje aktualności). Kolejny wpisy są doczytywanie automatycznie wraz z przewijaniem strony.

Pliki do pobrania

Pliki do pobrania

Wprowadziliśmy możliwość pobierania plików. Każdy z plików należy do swojej kategorii, dzięki czemu z łatwością możemy filtrować pliki przez wybranie odpowiedniej kategorii. 

Dodawanie produktów

Dodawanie produktów

Dzięki zaimplementowanemu systemowi zarządzania treścią możemy dodawać nowe produkty do witryny. Wystarczy w CMS utworzyć nowy produkt i uzupełnić go o potrzebne dane. Największą zaletą naszego systemu jest to, że możemy przypisać w nim kategorie produktów oraz pliki do pobrania. Wszystko to wykonuje się przez ładowanie asynchroniczne.

Referencje

Referencje

Strona zawiera zaawansowaną i obszerną zakładkę z referencjami Sievert. Można tam filtrować referencje według kategorii czy też województwa, zaimplementowano ładowanie asynchroniczne. Każdą z referencji można wyświetlić, a w niej znajdziemy takie informacje jak np. jej nazwa, województwo czy też zastosowane produkty.

Dokumentacja strony Sievert

Dokumentacja strony

Tworzenie strony rozpoczęliśmy od przygotowania pełnej dokumentacji dotyczącej nie tylko wyglądu strony, lecz również jej funkcjonalności. Przy pomocy języka UML stworzyliśmy diagramy przypadków użycia strony. Wykonaliśmy także jej makietę. Pozwoliło to na rozsądne wykonanie strony, uwzględniając nie tylko poczucie estetyki klientów, lecz także - albo i przede wszystkim - ich biznesowe potrzeby.

Marketing w branży Produkcja:

Prowadzisz biznes w branży Produkcja? Dowiedz się jak przechodzić przez kluczowe procesy dla Twojej marki!

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz kompleksowe artykuły dotyczące wejścia na rynek i tworzenia silnej marki oraz zwiększenia jej efektywności sprzedażowej i marketingowej. Analiza rynku, research, prowadzenie kampanii marketingowych, wdrożenie sklepu - jeśli którykolwiek z tych procesów jest dla Ciebie niejasny, zapraszamy na naszego bloga!

keyboard_arrow_up