Prawa marketingu

Matematyka to nauka ścisła mająca swoje prawa, które są punktami podparcia, a zarazem krokami milowymi. Czy tak samo jest z marketingiem? W większości przypadków, mimo posiadanej wiedzy decyzje w marketingu opierają się w dużej mierze na przeczuciach.

Mimo tego można zdefiniować kilka praw, które powinny przyświecać każdemu:

Lepiej być pierwszym niż lepszym.

PRAWO PIERWSZEŃSTWA

Łatwiej jest przekonać Klientów, żeby pomyśleli o nas, niż przekonać ich, że nasz produkt jest lepszy od tego, o którym myśleli na początku.

Jeden wyraz w świadomości potencjalnego Klienta nie może kojarzyć się z dwoma firmami.

PRAWO WYŁĄCZNOŚCI

Np. "Bezpieczny samochód" - Volvo, "Szybkie jedzenie" - McDonald's.

W długim okresie na rynku ścigają się tylko "dwa konie".

PRAWO DWÓCH

Np. Coca-Cola i Pepsi, MediaMarkt i Saturn.

Marketing przynosi wyniki dopiero w długim okresie czasu.

PRAWO PERSPEKTYWY

Dbałość o markę, doskonała obsługa Klientów, niezawodność czy solidność to działania nastawione na zyski w długim okresie.

Trzeba poświęcić coś, aby coś zdobyć.

PRAWO REZYGNACJI

Aby być dobrym w jednej dziedzinie inna musi być na niższym poziomie.

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Ponad 300 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up