Agencja marketingowa

Ocean pomysłów?

Wiemy jak przekuć
je na sukces w Internecie!

 

Sprawdź nas

poniedziałek, 11 lutego 2013 01:00
PRAWA MARKETINGU

Podstawowe prawa marketingu

Matematyka to nauka ścisła mająca swoje prawa, które są punktami podparcia, a zarazem krokami milowymi. Czy tak samo jest z marketingiem? W większości przypadków, mimo posiadanej wiedzy decyzje w marketingu opierają się w dużej mierze na przeczuciach.

Mimo tego można zdefiniować kilka praw, które powinny przyświecać każdemu:

 

Lepiej być pierwszym niż lepszym.
PRAWO PIERWSZEŃSTWA
Łatwiej jest przekonać Klientów, żeby pomyśleli o nas, niż przekonać ich, że nasz produkt jest lepszy od tego, o którym myśleli na początku.

 

Jeden wyraz w świadomości potencjalnego Klienta nie może kojarzyć się z dwoma firmami.
PRAWO WYŁĄCZNOŚCI
Np. "Bezpieczny samochód" - Volvo, "Szybkie jedzenie" - McDonald's.

 

W długim okresie na rynku ścigają się tylko "dwa konie".
PRAWO DWÓCH
Np. Coca-Cola i Pepsi, MediaMarkt i Saturn.

 

Marketing przynosi wyniki dopiero w długim okresie czasu.
PRAWO PERSPEKTYWY
Dbałość o markę, doskonała obsługa Klientów, niezawodność czy solidność to działania nastawione na zyski w długim okresie.

 

Trzeba poświęcić coś, aby coś zdobyć.
PRAWO REZYGNACJI
Aby być dobrym w jednej dziedzinie inna musi być na niższym poziomie.

Mateusz Biernacki
Mateusz Biernacki

image

Poczuj się jak Rekin w wodzie!

Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja Marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć wysoką efektywność w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu.

Ponad 100 zadowolonych Klientów, ponad 300 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Już więcej niż 9 lat spędzili użytkownicy na wykonanych przez nas stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć w jeden z przycisków poniżej.

 

Konfigurator Kontakt