Każdy osoba prowadząca swój biznes od małego salonu kosmetycznego poprzez średnią firmę produkcyjną, aż po korporację wie, że strona internetowa…
sobota, 07 lipca 2012 14:00
Opinie w Internecie
"dziękuje Alfo za super urlop na Teneryfie", "Zanim wykupisz wczasy na SKY CLUB - dobrze się zastanów!!" to dwa przykłady pozytywnych i negatywnych komentarzy dotyczących wakacji wykupionych przez biura podróży. Opinie w Internecie to już nie tylko dodatek istnienia biznesu, to aktualny standard wystawiania referencji przez Klienta.
Michał Sadowski z Brand24 przygotował raport dotyczący marki Sky Club. Opisał w nim jakie były przesłanki (które może skontrolować każdy z nas!) mówiące o nadchodzącej upadłości firmy.
W czasach Social-Internetu nie wystrzeżemy się komentarzy w Internecie, dlatego warto to potencjalne zagrożenie przekuć na sukces. Stwórzmy możliwość i zachęcajmy do komentowania na oficjalnej stronie internetowej czy na oficjalnym koncie na portalu Facebook.
Współwłaściciel firmy RekinySukcesu.pl. Specjalista w tworzeniu nowych kanałów dotarcia do Klienta. Dzieli się wiedzą z zakresu marketingu internetowego szkoląc m.in. dla Mbanku czy Uniwersytetu Wrocławskiego. Miłośnik wszelakiego rodzaju statystyk (w tym Google Analytics), znawca mechanizmów reklamowych (w tym Google Adwords), fanatyk Joomla. Twórca filmów na Youtubie z cyklu #PoradnikMarketingowy. Generuje do 1000 pomysłów na minutę, a może i więcej...
Efektywność to najważniejszy parametr cechujący skuteczne działania w Internecie. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl wie jak osiągnąć wysoką efektywność w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu.
Ponad 100 zadowolonych Klientów, ponad 300 przeszkolonych osób, a nam ciągle mało. Już więcej niż 9 lat spędzili użytkownicy na wykonanych przez agencję interaktywną Wrocław stronach internetowych. Dzięki temu o Twoim Kliencie wiemy wszystko, a nawet i więcej. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć w jeden z przycisków poniżej.